Бігборди з прихованою рекламою Сергія Надала, які нещодавно з’явилися у Тернополі, викликали хвилю насмішок і критики в інтернеті.
Перегляньте також:
- На Тернопільщині чоловік підрізав знайомого
- «Немає більшого задоволення, ніж врятувати життя»: військовий медик з Тернополя
На банерах зображені тернополяни, котрі розповідають, за що люблять Тернопіль. При цьому згадуються ті об’єкти, які, вочевидь, ставить собі у заслугу діючий міський голова. Втім, піарники, котрі створювали рекламні макети, допустили ряд промахів. Зокрема, на одному з бігбордів місцевий спортсмен заявляє, що любить Тернопіль за новий екстрім-парк. При цьому ніякого “екстрім-парку” в місті наразі немає. Кепкують користувачі соцмереж і з неіснуючого бульвару “Данила Вишневецького”.
Втім, це лише “квіточки”. Днями хтось із спостережливих тернополян зауважив, що замовником розміщення бігбордів є підрозділ міськради – управління стратегічного розвитку. А отже, платила виготовлення банерів та оренду площин, найімовірніше, теж міськрада, відповідно, з міського бюджету. У такому випадку виходить, що перед виборами Сергій Надал піариться за кошти громади Тернополя. Закономірно, що це викликало хвилю обурення серед містян.
Додамо, що за підрахунками користувача “Фейсбуку” Данила Навального, реклама Надала обійшлася місту у майже 200 тисяч гривень.