Вчені знайшли в надрах Землі гігантський океан

14 Грудня, 2016 о 20:43

Вода покриває близько 70% поверхні Землі. Але британські та американські вчені виявили в глибоких надрах Землі законсервований водний океан. Дослідження опубліковане в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

Великі обсяги води знаходяться на глибині 400-600 кілометрів від поверхні планети і законсервовані в гідратованих мінералах, зокрема в бруситах.

Дослідження вчених дозволило показати, що цей мінерал, який включає в себе воду, при високому тиску є термодинамічно стійким. До своїх висновків геофізики прийшли, провівши безліч комп’ютерних квантовомеханічних розрахунків, що дозволяють зрозуміти властивості брусита при високому тиску.

Вчені відзначають, що наявність води в глибоких надрах Землі грає важливу роль в геологічній активності планети і кліматичних змінах. Надалі вчені планують провести точну оцінку кількості пов’язаної з гідратованими мінералами води всередині планети.