Культурна дипломатія і вихід з кризи − ці теми стали головними не тільки в ефірі, а і в житті.
Вони обговорювалися під час зустрічі з Наталією Попович, засновницею One Philosophy Group Of Companies, співзасновницею Українського кризового медіа-центру.
Перегляньте також:
- Підприємці з Тернопільщини підозрюються у переправі чоловіків закордон
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
Кожен громадянин країни може стати її послом, приносячи культурні цінності, наслідуючи кращі традиції свого народу. Це стосується і національного одягу. Як зауважила пані Наталія, одягнувши вишиванку, почуваєшся сильнішим, відчуваєш силу традицій, зв’язок з тими людьми, що будували країну, боролися за її незалежність.
Спікер навела приклад Данії. Там кожного змалечку долучають до історії, а на паспортному контролі, наприклад, його представник обов’язково у людини, що часто відвідує країну, запитує: “Ви вже спілкуєтеся данською мовою?” І пані Наталія вважає, що в Україні повинна бути мода на українську мову.
Данія може слугувати прикладом і в іншому. Там спільний інтерес важливіший від твого особистого. Пропагується рівність, матеріальні статки не є приводом для панування над іншими, турбуються про найменших і старших. В школах вчать більше будувати, ніж руйнувати. Студентів вчать командній взаємодії, співпраці. Кожна компанія виконує зобов’язання щодо покращення екології. В країні склався культ свіжого повітря та чистої води, і це наслідок культури та вимогливості до себе.
Такому підходу треба повчитися. Адже кожна спільнота сильна, якщо вона активна. Важливо згуртуватися, не чекаючи закінчення кризи.
Щодо виходу з кризи, то тут, на думку пані Наталії, головними є турбота про здоров’я і важливість спілкування з рідними, близькими людьми. Цінності допомагають і у бізнесі. Спікер порадила переглянути бізнес-моделі, бо, як показує світовий досвід, майбутнє — за соціально орієнтований бізнесом. Якщо є співзвучність між твоїм продуктом і тим, що для мене, як твого клієнта, вважається цінним, то прийде успіх.
Нагадаємо, що 6 квітня по Україні розпочала роботу платформа «Поки всі вдома — змінюйся». Вона корисна для підприємців, які готові до нових викликів, працівників, фрілансерів, віддалених фахівців, які прагнуть рости та розвиватися, молоді в активному пошуку себе, активних громадян, які прагнуть опанувати нові навички та почати на них заробляти.
Як проходять онлайн-лекції? Тарас Демкура, підприємець, меценат, віцепрезидент Міжнародної торогової палати, особисто запрошує на інтерв’ю спікерів, які допомагають кожному учаснику платформи зрозуміти себе, свої професійні особливості, переваги, цінності, унікальні якості та намалювати дорожню карту на поточний рік з урахуванням ситуації, в якій ми сьогодні опинилися.
Організатори готують нові зустрічі з цікавими спікерами, провідними експертами та запрошують долучатися до платформи «Поки всі вдома — змінюйся».
Приєднатися до закритого телеграм-чату, можна зареєструвавшись за посиланням: https://
Долучитися до платформи на фейсбук можна тут: Поки Всі Вдома – Маркетинг змін (https://www.facebook.com/