Як розпочати роботу в Електронному кабінеті

Опубліковано:
19 Жовтня, 2014 о 11:51

Користувачами Електронного кабінету платника є платники податків-юридичні особи та самозайняті особи – фізичні особи-підприємці і особи, які провадять незалежну професійну діяльність.

 



Для роботи в Електронному кабінеті платника необхідно здійснити наступні кроки.

 

Спочатку слід отримати електронні цифрові підписи, які видаються Акредитованими центрами сертифікації ключів ДФС, “Masterkey” або “IBK”. Як повідомив в.о. начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат, безкоштовні посилені сертифікати ключів електронного цифрового підпису з 1 січня цього року на Тернопільщині отримали понад 8,5 тисяч абонентів.

 

Далі потрібно підключитись до мережі Інтернет та зайти до Електронного кабінету платника за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням “Електронний кабінет платника податків” на веб-порталі Державної фіскальної служби України та авторизуватись в Електронному кабінеті за допомогою особистого електронного ключа і розпочати роботу.

 

Відділ комунікацій

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Коментарі





Інтерв'ю
З докторантури на передову: історія тернопільського “Історика” з 105-ї бригади
22:13, 17 Січня, 2025

З докторантури на передову: історія тернопільського “Історика” з 105-ї бригади

ТОП новини тернопільщини: