Популяризувати бренд Тернопільщини, і в такий спосіб підвищувати інвестиційну привабливість області запропонувала корпорація «Опілля». Виробник вийшов з пропозицією розробити спільну іміджеву стратегію – ідею підтримали Обласна адміністрація та Обласна рада. Урочисте підписання Меморандуму відбулося 23 травня під час економічного форуму «Тернопільщина-Інвест».
В рамках Меморандуму домовилися, що буть створенні відповідні інформаційні ролики про замкові споруди та історичні об’єкти краю, при цьому буде використовуватися інформація, логотипи та бренди, які є ідентифікаторами Тернопільської області.
Перегляньте також:
- Передaли нaшим тернопільським тероборонівцям ще вісім нічних розвідувaльних дронів, – Сергій Нaдaл
- Ознаки, які говорять про те, що ви потрібні йому тільки для сексу
Як підкреслив ініціатор задуму голова ТОВ «Пивоварня «Опілля» Ярослав Джоджик, довгостроковий стратегічний план розвитку підприємства чи території повинен брати за основу існуючі конкурентні переваги, а для Тернопільщини такими перевагами є концентрація замкових споруд та історичних пам’яток. Водночас, широкому загалу вони маловідомі, більшість українців з подивом дізнається про туристичні родзинки нашого краю, і цю ситуацію слід виправити.
Читайте також
– «Корпорація «Опілля» розпочинаючи загальноукраїнське просування ТМ «Тернопільське» спільно з ОДА та облрадою ініціювала та проводить спільну акцію «Подорожуй Тернопільщиною. Подорожуй з Тернопільським». Частина промоційних матеріалів уже розроблена, зокрема це відео-ролики, які транслюючись на Всеукраїнському рівні, спонукатимуть відвідати Тернопільщину. Це буде поштовх для підвищення інвестпривабливості та збільшення потоку туристів в нашу область», – повідомив Ярослав Джоджик.
Сторони-учасники цього проекту закріпили свої наміри діяти спільно, аби регіональний туристичний продукт здобув конкурентні переваги на внутрішньому та міжнародному ринку. В подальшому робота буде спрямована на те, щоб в туристичну галузь залучити інвестиції, розбудовувати її з користю для області.
«В рамках цього проекту ми плануємо показати наші замки та понад сто пам’яток історичної спадщини, які будуть демонструвати принади Тернопільщини. Те, що така ініціативи надійшла від бізнесу – дуже хороший знак. Це факт, що підтверджує – на Тернопільщині створені умови для роботи місцевих виробників, що існує відвертий діалог між владою та підприємцями. Радує, що нас об’єднує спільне прагнення розвивати наш край», – зазначив голова Тернопільської ОДА Степан Барна.