В Україні впроваджують ініціативу «Партнерство «Відкритий Уряд». Вона є міжнародною та об’єднує 58 країн світу. Мета проекту – підвищити рівень відкритості та прозорості роботи органів виконавчої влади, залучити громадськість до процесу управління, а також збульшенні кількості в високоосвічених фахівців в органах влади.
Перегляньте також:
- Замість Тернополя — склад прикордонників: вилучили 19 гаджетів
- Білоруські спецслужби зняли «фільм» про шпигуна з Польщі: експерти викрили фальсифікацію
Серед запланованих в області заходів – перехід на електронну систему документообігу. У цьому тернопільські чиновники планують запозичити досвід Луцька, де одними з перших з запровадили таку систему у центрах надання адміністративних послуг. «Документи на паперових носіях – це пережиток радянського минулого. Ми вже відмінили тиражування деяких документів у підрозділи ОДА, в РДА. До середини жовтня повинні закінчити формування програми Інформатизації», – зазначив під час засідання громадської ради заступник голови – керівник апарату обласної державної адміністрації Віктор Шумада.
До слова, ознайомлюватись з планом та звітами щодо реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий уряд» можна на сайті ОДА http://www.oda.te.gov.ua/main/ua/2792.htm.