Про шахрайства та злочини за участю водіїв фірм таксі, а також про підготовку машин до зими і недопущення порушень правил дорожнього руху говорили під час зустрічі працівники державтоінспекції та міліції з керівниками фірм таксі Тернополя.
Перегляньте також:
- Пасажирський автобус у Тернополі збив 23-річного пішохода
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
За словами начальника управління Укртрансінспекції у Тернопільській області Ігоря Табаки, цього року кількість дорожньо-транспортних пригод за участю водіїв таксі порівняно з минулим зросла в 2,5 разу. Основна причина аварій — нехтування правилами дорожнього руху, низька дисципліна водіїв і недостатній контроль з боку керівництва транспортних підприємств.
— На превеликий жаль, від серпня цього року і до 1 січня 2015-го, згідно із законом зупинено рейдові та планові перевірки автотранспортних підприємств. Це стало причиною того, що кількість ДТП збільшилось, а контроль з боку власників транспортних засобів мінімізувався. Ми тільки фіксуємо порушення, ведемо статистику, а коли буде відмінена норма закону, в кожному з транспортних підприємств, де було скоєно ДТП, буде проведена перевірка. Ми з’ясуємо причину аварії та розробимо заходи, щоб подібного в майбутньому не траплялося.
Останнім часом, каже заступник начальника майнового відділу обласного управління карного розшуку Сергій Горяний, зросла кількість шахрайств і злочинів, до яких залучають таксистів.
— До людей телефонують о другій, третій, четвертій годині ночі і кажуть, що члени їхніх родин потрапили в ДТП, а для вирішення питання з правоохоронними органами та для відшкодування збитків потерпілим необхідна певна сума грошей. Той, хто телефонує, використовує як посередників працівників служб таксі, беруть номери водіїв і відправляють їх безпосередньо на місце зустрічі, на місце передачі грошей.
— Брак професіоналів, велика кількість таксофірм та конкуренція стали результатом того, що на роботу почали приймати молодих та недосвідчених водіїв, — про це заявив директор однієї з фірм таксі Микола Чапля. Як правило, каже він, робота таксиста вважається сезонною, а багато молодих людей, які приходять влаштовуватися водіями, не мають почуття відповідальності. Люди не хочуть оформлятися на постійне місце роботи.
Правоохоронці закликали керівників таксофірм провести у власних колективах роз’яснювальні роботи серед водіїв щодо можливих шахрайств та провокацій, застерегти їх від викликів, які йдуть не через базу і можуть стосуватися злочину.
Роман ЗАРІЧНИЙ