Що ближче вибори, то більш «брудними» стають ЗМІ. Інститут масової інформації ініціює проведення конкурсу «Лови «джинсу»!», тому тернополяни можуть непогано заробити на політичній рекламі.
Перегляньте також:
Людям вже набридло слухати про «білих і пухнастих» депутатів. І не йдеться лише про різноманіття передвиборчих обіцянок, і навіть не про чорний піар, а про замасковану під журналістський матеріал політичну рекламу. Таке явище називається «джинса».
Результат для суспільства від таких матеріалів один – виборець не вірить ні кандидату, ні виданню. Це явище перетворює політику на змагання грошей, а не ідей, і зводить нанівець перспективи розвитку країни.
Тому Інститут масової інформації ініціює вилов «Джинси» та проведення конкурсу для всіх читачів друкованих ЗМІ та Інтернет-видань.
Конкурс «Лови джинсу!» складатиметься з двох частин:
1) Виявлення джинси у місцевих виданнях.
Для участі потрібно надіслати вирізку з газети або скан чи фото публікації (для інтернет-видань — гіперпосилання або скріншот) разом із коротким описом, чому ви вважаєте цей матеріал джинсою.
За результатами експерти ІМІ визначатимуть по троє переможців, які отримають дипломи та премії (1000, 700 та 500 гривень за 1, 2 і 3 місця відповідно).
2) Конкурс статей/блогів про джинсу у місцевих виданнях.
Потрібно проаналізувати джинсу у місцевих виданнях та ситуацію з цією проблемою у вашому регіоні загалом. Перевагою буде розміщення публікації у місцевому ЗМІ. Трьох переможців нагородять по 2000, 1500 та 1000 гривень за призові місця.
Матеріали на конкурс надсилати на емейл imi.inform@gmail.com (тема листа — «Лови джинсу!») або на поштову адресу м. Київ, 01004, вул. Велика Василівка, 32А, офіс 9. Прохання до учасників, у листах чітко вказувати ім’я та прізвище, місто та рід занять. Роботи приймаються до 20 жовтня включно