Тернопіль поступово очищає центральну частину міста від елементів великої зовнішньої реклами.
Перегляньте також:
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
Про це розповів начальник управління стратегічного розвитку Юрій Дейнека на прес-конференції, яка відбулася 2 грудня.
-У нас є концепція з очищення центральної частини міста від біл-бордів та сіті-лайтів до 2019 року, натомість ми переміщаємо ці рекламні конструкції на так звані «треті зони», тобто біля об’їзної дороги, – розповідає Юрій Дейнека. – Зазначу, що протягом 2014 року виконавчий комітет не надав жодного дозволу на розміщення нових біл-бордів та сіті-лайтів у місті, і кількість останніх зменшилася з 176 до 150 штук.
Юрій Дейнека також зазначив, що до Тернополя часто приїжджають делегації з інших міст перейняти досвід очищення міста від реклами, якою ще два роки тому були обклеєні стовпи, огорожі, зупинки.
-Сьогодні комунальне підприємство обладнало спеціальні тумби для зовнішньої реклами, здебільшого на електричних стовпах. Місто постійно очищається також від дрібних видів реклам, які несанкціоновано розміщувалися раніше, – додає Юрій Дейнека. – Допомагає у наведенні порядку муніципальна поліція, яка виявляє порушників, виписує штрафи.
До слова, за 11 місяців цього року у міський бюджет від надходжень за розміщення зовнішньої реклами спрямовано 3 мільйони 95 тисяч гривень, тоді як у 2013 році ця сума була 3 мільйони 50 тисяч гривень. Також цього року не використовувалися бюджетні кошти на соціальну рекламу, лише надавалися під різні проекти місця на біл-бордах та сілі-лайтах.