Туристична галузь в Україні стала пріоритетною і в Тернопільщині також

Опубліковано:
28 Червня, 2016 о 11:53

Тернопільська делегація у складі начальника департаменту туризму Тернопільської облдержадміністрації Назара Яворського, віце-президента з регіонального розвитку Міжнародної торгової палати ICC Ukraine Тараса Демкури та голови громадського об’єднання «Туристична асоціація Тернопільщини» Наталії Волощук 20-21 червня взяли участь у представницькій Міжнародній конференції «Брендинг дестинацій: запорука побудови успішної репутації», яка була організована Департаментом туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у співпраці з Всесвітньою туристичною організацією – спеціалізованою агенцією ООН з туризму (ЮНВТО – World Tourism Organization (UNWTO)). Почеснем гостем заходу став Генеральний секретар ЮНВТО Талеб Ріфаї. У конференції також взяли участь представник Європейської туристичної комісії Едуардо Сантандер, президент Міжнародної торгової палати ICC Ukraine Володимир Щелкунов, заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України – керівник апарату Юлія Клименко, віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Ivanna Klympush-Tsintsadze та спікери з провідних міжнародних організацій та компаній у галузі маркетингу та брендингу країн, міст та туристичних дестинацій, спікери з Всесвітьої туристичної організації, Європейської туристичної комісії, туристичних адміністрацій та національних туристичних організацій країн Європи, а також провідних глобальних компаній – Google, Tripadvisor, Amadeus, Acrobator, Postmen, Minube та інші.

 



 

Потрібно зазначити, що Україні випала честь вперше приймати в себе таку масштабну подію у туристичній галузі. Під час виступів, дискусій і обговорень мова йшла про те, як створити позитивний бренд країни та зацікавити міжнародних туристів? Як новоствореним місцевим громадам підвищити власну туристичну привабливість? Ці теми детально обговорювалися упродовж двох днів. А представники 10 країн світу ділилися власним досвідом з брендингу дестинацій.

 

 

«Туризм може змінити світ, адже коли люди подорожують, вони пізнають один одного, приятелюють не залежно від національностей. Україна має великий потенціал для розвитку туризму, тільки відкрийте свої серця, відкрийте двері. Україна – одна і найкрасивіших країн у світі. Українцям потрібно перестати бути в депресії, любіть життя!», – наголосив секретар Всесвітньої туристичної організації Талеб Ріфаї.

 

 

Президент Міжнародної торгової палати ICC Ukraine Володимир Щелкунов розповів про перспективи розвитку туризму в Україні та шляхи створення туристичної індустрії. На його думку, за допомогою розвитку туризму можна створити нові ринки, нові робочі місця, водночас це сприятиме наповненню місцевих бюджетів.

 

 

«У найкоротші терміни ми створимо Національну туристичну організацію, яка буде платформою для співробітництва держави, регіонів і бізнесу. Україна, одна з останніх країн в світі, в якій досі нема національної туристичної організації, яка б консолідувала і об’єднувала туристичну галузь. Так, як зараз, держава не може підтримати туристичну галузь, а бізнес-структури, громадські організації, бізнес-асоціації немає кому об’єднати, нам необхідно створити Національну туристичну організацію», – сказав директор департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі Іван Ліптуга під час підписання Меморандуму.

 

 

За даними Юлії Клименко, кількість туристів в Україні з 2013 року зменшилася у два рази, зокрема з 25 мільйонів до 12 мільйонів осіб в рік, що є насправді досить мало для такої великої країни. Доля туристичної галузі у ВВП країни становить не більше 1%. На її думку, Україна має потенціал і ресурси, які необхідні для розвитку галузі. Наприклад, в розвинених країнах ВВП туризму складає 10% і забезпечує кожне одинадцяте робоче місце.

 

«Туризм повинен стати для уряду і для країни одним з драйверів малого і середнього бізнесу, а відповідно і одним з драйверів економіки», – підкреслила Юлія Клименко. Водночас вона наголосила на тому, що в цьому випадку посилиться співпраця з Міністерством закордонних справ, Міжнародною торговою палатою ІСС Ukraine і її регіональних представників, українською діаспорою в світі.

 

 

Генеральний директор Google Україна розповів, як технології працюють на людей. На його думку, сьогодні дуже особливий час, коли є дві революції – ІТ-революція та революція подорожей. Він додав, що «1,2 мільярдів людей у 2015 році подорожувало. Це стало способом життя. Надалі ця тенденція буде лише розвиватися. І це стало трендом часу, оскільки на 55 мільйонів подорожуючих щороку зростає. Світ змінився, є політичні виклики, але люди подорожують, не зважаючи ні на що. Молодь також має інший світогляді  бачення. Виникають нові моделі, які змінюють поведінку туриста. Ми створюємо нові інноваційні активи».

 

 

Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Ivanna Klympush-Tsintsadze у своєму виступі наголосила на тому, що туризм створює інший світ і він стирає проблеми, коли люди стають толерантними. За її словами, туризм спонукає ставати людей кращими, він сприяє відновленні економіки.

 

Перший день заходу відбувся у готелі «Прем’єр Палас». Керуючий директор компанії «Yellow Railroad» та автор посібника UNWTO «Брендинг дестинацій» Том Банкл провів майстер-клас для представників місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Окрім того, відбулася презентація кейсів брендингу туристичних міст України від регіональних туристичних асоціацій. Найуспішнішими з них були роботи департаменту туризму Києва, проект «Серце Одеси», «Смарт-місто» від харків’ян, концепт сонячного Херсонесу як спіралі розвитку території, обігрування її елементів в історії, морі, архітектурі, розробка лого Закарпаття і підходи до цього, успішна промоційна робота львів’ян на Всеукраїнському рівні, проект «Чернігівщина як земля історії і релігії».

 

 

Великий інтерес викликала доповідь і презентація «Тернопільщина як територія замків , природних об’єктів , культових споруд» начальника департаменту туризму Назара Яворського.

 

 

На форумі було досягнуто домовленість про створення Національної туристичної асоціації та підписано меморандум про співпрацю з 13 регіональними асоціаціями. Від Тернопільщини меморандум підписала голова громадського об’єднання «Туристична асоціація Тернопільщини» Наталія Волощук.

 

 

«Ми запрошуємо відвідати наш гостинний край, де є неповторні печери, проїхати на ретро-карах замками Тернопілля, сплавитися на понтонах Дністровськими каньйоном, відвідати еко-садиби! Ми об’єдналися заради спільної справи популяризації туристичної привабливості України, нових робочих місць та наповнення місцевих бюджетів», – зазначила пані Наталя.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Коментарі





Опілля квас ціни iPhone 14 Pro в Одесі, Україна

Статті

Інтерв'ю
Меморіал пам’яті на Тернопільщині має відображати релігійність і світськість, – священник ПЦУ
14:20, 22 Липня, 2024

Меморіал пам’яті на Тернопільщині має відображати релігійність і світськість, – священник ПЦУ

Блоги

ТОП новини тернопільщини: