Про неприємний випадок розповіла редакції Tenews тернополянка Галина. Жінка завжди справно і вчасно платить за комунальні послуги. Тож коли отримала платіжку за світло у розмірі понад 800 гривень боргу – була шокована. У «Тернопільміськсвітлі» їй пояснили, що таке трапилось через плутанину у тарифікації, – мовляв ціни за світло зросли і через це «забули» зробити перерахунок. Доказом про сплату послуг стали квитанції, які жінка зажди зберігає. «А що, коли б їх не було, – нічого ж не доведеш, якшо немає «папірця», – каже Галина. А хто поверне їй витрачені на вияснення ситуації час та нерви?
Перегляньте також:
- «Контінентал» допоміг облаштувати спортивний та дитячі майданчики в Оришківцях
- Графік включення електрики на Тернопільщині: світло буде по 4-6 год
Інша жінка, яка відмовилася називати своє ім’я, зіткнулася із непорозумінням вже у «Тернопільгазі», коли одного разу оплатила послуги через «Ощадбанк». Кошти надійшли не одразу, вони ніби зависли у повітрі. Добре, що вони таки знайшлися, а то б, мабуть, довелося платити ще раз. Тут не допомогли б навіть чеки.
Тернопляни обурюються: крім того, що ціни на траифи високі, то ще й порядку немає у службах. А свої права доводиться відстоювати, вистоюючи у довжелезних чергах.