Тернопільська митниця нагадує контакти Служби підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби

Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби працює з метою надання технічної та консультаційної підтримки користувачам електронної транзитної системи і приймає запити цілодобово.

Тематика запитів:

Звертаємо увагу, що запит обов’язково повинен містити:

  • назву юридичної особи, код ЄДРПОУ (для юридичних осіб та відокремлених підрозділів юридичних осіб – резидентів та нерезидентів) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб-підприємців),
  • ПІБ контактної особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону,
  • код та/або назву підрозділу митного органу, посаду, ПІБ посадової особи, адресу електронної поштової скриньки та/або номер телефону (у разі якщо користувачем є посадова особа митного органу).

Графік роботи Служби підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби: 08:00 – 20:00 (робочі дні).

Запити приймаються через:

  • Модуль технічної підтримки Держмитслужби: help.customs.gov.ua;
  • Email: helpdesk_NCTS@customs.gov.ua.
  • Телефони для консультацій: +380 (44) 481-18-07; +380 (44) 481-19-14; +380 (44) 481-19-16; +380 (95) 783-67-01 (Viber, WhatsApp); +380 (97) 813-08-60 (Viber, WhatsApp).

20:00 – 08:00 (у робочі, вихідні, святкові та неробочі дні):

Email: ncts-monitoring@customs.gov.ua

Більш детальну інформацію можна переглянути за посиланням: https://customs.gov.ua/rezhim-spilnogo-tranzitu-ncts

Останні новини: