Комунальний електротранспорт Тернополя може, хоч сьогодні, запровадити автоматизовану систему оплати проїзду (АСОП). Керівник КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх каже, що на рівні міста зроблено практично усе, щоб система запрацювала. Єдина проблема – у відсутності необхідної законодавчої бази.
Перегляньте також:
- На Тернопільщині попрощалися з військовим Мирославом Пиховичом
- Тернопільський мистецький коледж може втратити нове приміщення через передачу в оренду
«Декілька років тому було ініційовано впровадження безконтактної системи оплати за проїзд. Тоді Тернопіль увійшов до числа трьох міст України, де було заплановано впровадження пілотного проекту безконтактної системи оплати, – розповідає Андрій Мастюх. – Станом на сьогодні наше підприємство завершило встановлення українізованого програмного забезпечення автоматизованої системи оплати проїзду, ця система була випробувана у тестовому режимі, а працівники пройшли відповідні навчання».
Керівник запевняє, що підприємство готове до проведення наступного етапу – пробних стажувань кондукторів на маршрутах. Проте найбільша затримка у впровадженні такої системи – у відсутності відповідного закону, який повинна прийняти Верховна Рада.
Після впровадження даної системи у тролейбусах, система АСОП буде впроваджуватися у іншому громадському транспорті міста.
«Наразі субвенційні кошти за перевезення пільгових категорій кожному перевізнику Тернополя нараховують за середнім коефіцієнтом, який був визначений спеціально створеною комісією з обстеження пільгових пасажиропотоків на маршрутах громадського транспорту», – зазначає начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський.