За ініціативи департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму обласної державної адміністрації з 05 лютого 2015 року проводиться конкурс на розробку туристичного логотипу Тернопільської області.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
Його метою є формування позитивного туристичного іміджу нашого краю в Україні та за кордоном, промоція туристичного потенціалу області. Туристичний логотип використовуватиметься в рекламних, промоційних та інших заходах, а також буде взятий за основу при розробці бренду Тернопільщини туристичної.
До 05 березня 2015 року проводився прийом заявок та конкурсних робіт. В департамент надійшли заявки від 20 учасників конкурсу з 31 ескізами. Всі роботи є емоційно-яскравими, змістовними та професійними.
З метою проведення опитування громадської думки департамент розміщує всі надіслані ескізи логотипів на сторінці «Тернопільщина туристична» в соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/ternotour
Запрошуємо всіх небайдужих долучитися до обговорення варіантів туристичного логотипу Тернопільщини. Ескіз логотипу, що набере найбільшу кількість вподобань, буде врахований при визначенні переможця.
Автор логотипу, що набере найбільшу кількість голосів при голосуванні під час засідання оргкомітету членами, якого є представники громадськості, науки, бізнесу, мистецтва та влади, отримає грошову винагороду в розмірі 2 000,00 грн. від «Самогонної ресторації», яка люб’язно погодилася виступити спонсором конкурсу.
Департамент розвитку інфраструктури, транспорту та туризму обласної державної адміністрації висловлює вдячність всім, хто вболіває за розвиток туризму на Тернопіллі та запрошує до подальшої співпраці.