Протягом 9 місяців цього року на антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс” від платників податків Тернопільської області надійшло 20 звернень. Зокрема, до ДФС України – 2 звернення, ГУ ДФС в області та ОДПІ – 15 звернень, Тернопільської митниці – 3 звернення.
Перегляньте також:
- Тернополяни, вчасно передайте показники газу — зверніть увагу на особовий рахунок
- Загинув ще у 2022 році: повертається на Тернопільщину тіло воїна Романа Заборовського
Усі 15 звернень, які надійшли на адресу органів ДФС в області, були оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.
Щодо тематики, то найчастіше у своїх зверненнях платники цікавилися організацією роботи територіальних органів – 7 звернень, проведенням перевірок суб’єктів господарювання – 4 звернення, організацією роботи центрів обслуговування платників – 3 звернення, поданням податкової звітності – 1 звернення.
Нагадуємо, сервіс «Пульс» – це пряма лінія за номером 044-284-00-07, на яку платники податків мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, але й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.
Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Тернопільській області