Не дочекавшись рішення коаліції про призначення на наступну весну перевиборів місцевих рад, мер Тернополя фактично розпочав кампанію з переобрання на другий термін, пише За Збручем.
У місті з’явилися бігборди з рекламою соціальних карток на ліки від мерії, з максимальним розголосом подаровано джип для “кіборгів” з донецького аеропорту, в кожну скриньку пішов звіт про діяльність за останній рік.
Перегляньте також:
Очевидно, піти на такий крок Надала змусили результати виборів до Верховної Ради, за наслідками яких “Свобода” опинилася за бортом парламенту. Невтішні показники тягнибоківців зафіксовані і у вотчині Надала, де з тріском програв “мажоритарку” екс-голова облради Олексій Кайда, а партія заручилася підтримкою лише 8% виборців міста.
Такі невтішні підсумки зумовили пошук Надалом більш ширших ніш для популяризації досягнень. Де-факто це старт мерської виборчої кампанії.
Отже, Надал розпочав з вічної теми всіх можновладців – “соціалки”. Нагадаємо, що найбільш успішним у роботі з соціально-незабезпеченими категоріями був екс-мер Києва Леонід Черновецький, який завдяки “вдячним бабусям” двічі обирався столичним градоначальником. Не виключено, наші посадовці модернізовують київську модель.
Відтепер у Тернополі запроваджуються так звані соціальні картки для малозабезпечених, через які люди отримають речі першої необхідності за пільговими цінами. Першими у цьому переліку стануть ліки, які будуть розповсюджуватися через мережу створених мерією соціальних аптек. Наскільки ці ліки будуть дешевшими наразі невідомо, але кількість реклами ініціативи мерії свідчить, що цим питанням зайнялися дуже ретельно. Розпочався похід на другий термін…