Кабінет Міністрів України постановою від 01.10.2014 № 499 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 червня 2001 р. № 702 і від 27 грудня 2010 р. № 1251» вніс зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
Перегляньте також:
- Уже відомо, чому звільнили заступника начальника Тернопільської ОВА Віктора Устенка
- Новий графік вимкнення світла у Тернополі та області 5 грудня
Згідно зі змінами, підприємства – виробники та імпортери алкогольних напоїв і тютюнових виробів (покупці) для задоволення через 2 місяці потреби в марках акцизного податку (далі – марки) подають територіальному органові ДФС (продавцю) попередню заявку-розрахунок про потребу в марках за їх видами, платіжний документ на перерахування плати за марки з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення та звіт про використання марок, придбаних у попередньому місяці, щомісяця до 10 числа.
При цьому до 20 числа місяця, в якому подано заявку-розрахунок, покупці марок мають право здійснити корегування в бік збільшення не більш як на 40 % кількості та видів марок шляхом подання додаткової попередньої заявки-розрахунку.
Постановою також встановлюється, що невикористані марки (які не пошкоджено та оформлено належним чином) повертаються їх продавцю разом з реєстром марок за заявою покупця про повернення сплаченої суми акцизного податку або про зарахування цієї суми в рахунок майбутніх платежів з розрахунку кількості повернутих марок, крім суми акцизного податку, внесеної в рахунок погашення податкового векселя. Повернуті марки (не пошкоджені) продавець приймає за актом (про прийняття повернутих марок), та може повторно видати за заявою покупцю марок, який їх повернув.
Відділ комунікацій
Головного управління ДФС у Тернопільській області