Міська рада Тернополя напередодні виборів нагадує за що треба любити своє місто

Опубліковано:
19 Вересня, 2015 о 22:43

28 серпня 2015 р. місто Тернопіль святкувало свій «день народження» – 475 років. Управління стратегічного розвитку Тернопільської міської ради не поскупилось і «подарувало» місту досить велику кількість білбордів (тираж 70 шт.) з лозунгом «Я люблю Тернопіль за….». Святкування закінчились, а плакати ще залишились.

 



Цей факт не був би таким важливим, але 5 вересня розпочався передвиборчий процес. Тож потенційні кандидати прагнуть обійти закон і вплинути на свідомість громадян. Нагаждаємо, що згідно ст.54,  п.1 Закону України «Про місцеві вибори» «право вести передвиборчу агітацію мають місцеві організації партій, кандидати у депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, а також кандидати у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, зареєстровані відповідною виборчою комісією для участі у місцевих виборах».

 

Якщо проаналізувати матеріали цієї зовнішньої реклами, то прослідковується певна закономірність. Тернополяни які зображені на білбордах поруч із лозунгом є в переважній більшості працівниками бюджетної сфери, і люблять своє місто, лише за деякі покращені стандарти життя:  нові тролейбуси (переважна більшість з них насправді – відреставровані старі чеські тролейбуси марки Shkoda), велосипедні доріжки (яких всього декілька метрів по місту на території тротуарів, а не доріг), дитячі майданчики, світлофори, нову набережну, фонтани.

 

Спостерігачі ОПОРИ та за тернополяни також помітили деяку схожість у кольоровій гамі та стилістиці між рекламою «Я люблю Тернопіль» і символікою ВО «Свобода».

 

Ternopil1

Ternopil2

 

Для порівння білборд ВО «Свобода»:

 

14 09 svoboda2

 

 

Нагадаємо, що ВО «Свобода» яка має більшість в Тернопільській міській раді.

 

На нашу думку, розміщення такого роду білбордів може містити ознаки завчасного початку передвиборчої кампанії політичної партії . Такі дії  порушують принцип рівних можливостей ведення агітації. Таким чином місцева влада може впливати на свідомість людей, перераховуючи результати своєї роботи у вигляді соціальної реклами, що насправді є виконанням виписаних у Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» обов’язків та повноважень міського голови, депутатського корпусу та виконавчих органів влади.

 

За коментарями звертатися:
координатор виборчих програм Громадської мережі ОПОРА
в Тернопільській області
Ігор Процик тел.0634546661
прес-секретар Галушка Ольга тел. 0932380812

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Коментарі





Опілля квас ціни iPhone 14 Pro в Одесі, Україна

Статті

Інтерв'ю
Яросла Лемішка: “На сцені Тернопільської обласної філармонії – вперше прем’єра мюзиклу”
14:37, 25 Червня, 2024

Яросла Лемішка: “На сцені Тернопільської обласної філармонії – вперше прем’єра мюзиклу”

Блоги

ТОП новини тернопільщини: