Бізнес прямих продаж в Україні набуває популярності

Опубліковано:
1 Грудня, 2015 о 12:14

Нещодавно в Києві відбулася конференція «Україна: час можливостей», яку організувала Українська асоціація прямого продажу. Варто наголосити на тому, що вперше на загальнодержавному рівні представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, профільних комітетів Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Американської торгової палати, «Euromonitor International», народних депутатів, експертів детально обговорили умови створення сприятливого клімату для розвитку малого і середнього бізнесу та інші важливі питання з топ-менеджерами компаній прямого продажу і успішними підприємцями.

 



Учасники конференції прийняли рішення про започаткування Дня прямих продаж, який щорічно проходитиме у форматі подібної зустрічі. Загалом у конференції взяли участь понад 250 учасників. Під час заходу було наголошено на тому, головна місія бізнесу прямого продажу – це створення високо освіченого середнього класу підприємців та надання можливості самозайнятості українців.

 

 

Тернопільщину на цьому заході представляв відомий в нашому краї підприємець Тарас Демкура. Маркетингом прямих продаж його родина успішно займається 19 років і досягла в цьому чималих успіхів, зокрема упродовж 8 років входить до Раду засновників компанії «Амвей». Такої честі удостоєні лише 100 сімей в світі і тільки 10 в Європі. Зі свого боку, Тарас Демкура відзначив високий рівень організації конференції та її актуальність в реаліях сьогодення.

 

 

Президент Української асоціації прямого продажу Томаш Мурас, який є генеральним директором кампанії «Амвей-Україна», наголосив на тому, що упродовж останніх років позитивне ставлення українців до підприємництва помітно зросло. Також все більше людей, за його словами, бажає мати власну справу.

 

 

«Сьогодні 45% чоловіків і 30% жінок готові розпочати власний бізнес саме в напрямку прямих продажів. Це пов’язано з тим, що людина може отримати додатковий дохід, має можливість для самореалізації та втілення власних ідей, незалежна від роботодавця, є керівником для себе самого. Я вважаю, що навчання підприємництву загалом повинно розпочинатися ще зі школи, аби змалечку діти могли визначати своє майбутнє. Також повинні діяти спеціальні стартап-програми. Окрім того, вищі навчальні заклади повинні давати молодим людям основи ведення бізнесу.

 

 

Щодо показників діяльності бізнесу прямих продажів, то в 2014 році оборот коштів цього виду підприємництва становив 182 мільярди доларів. Це на 6,4 % більше, ніж у 2013 році. Фактично 99,7 мільйонів людей у світі займаються цим бізнесом. В Україні об’єм ринку бізнесу прямих продаж в 2014 році сягнув 4 мільярди гривень. Завдяки цьому до бюджетів різних рівнів надійшло 900 мільйонів гривень податків. Окрім того, 1,9 мільярд гривень був вкладений у розвиток суспільства у формі інвестицій в соціальні проекти», – проаналізував Томаш Мурас.

 

 

Під час конференції відбулося обговорення важливих питань в двох панельних дискусіях. У першій дискусії «Створення умов для підприємництва: потрібність і сутність реформ» головними доповідачами та експертами були голова Української асоціації прямого продажу Томаш Мурас, народний депутат, член Комітету Верховної Ради України з податкової та митної політики, співавтор законопроекту про податкову лібералізацію Михайло Кобцев, директор департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Володимир Семеніхін, директор податкового та юридичного департаменту KPMG в Україні, співголова податкового комітету Американської торгівельної палати Олег Чайка, уповноважений з питань підприємництва при Державній фіскальній службі Тарас Качка. Учасники обговорили актуальні питання життєдіяльності малого і середнього бізнесу в Україні, стратегію розвитку підприємництва Мінекономрозвитку і майбутню податкову реформу.

 

 

Щодо реформування податкової системи, то Михайло Кобцев зазначив, що «яка б реформа з тих, що обговорюються,  сьогодні не була б прийнята – це буде хорошою новиною для підприємців. У ній залишиться єдиний податок, а ставки для податків будуть нижчими».

 

Під час дискусії Томаш Мурас наголосив на тому, що головний принцип держави щодо співпраці з підприємцями повинен бути як в лікарів: не нашкодь. На його думку, потрібно докладати всіх зусиль для того, аби всі процеси в країні.

 

 

«Нам вдалося обговорити новий податковий кодекс, який сприятиме розвитку підприємництва в Україні. На мою думку, у ньому є чимало позитивних моментів. Головний меседж конференції полягав у тому, що потрібно розширювати бізнес і сплачувати податки, а не шукати шляхів їх зниження. Держава зі свого боку повинна турбуватися про те, щоб купівельна спроможність народу зростала, а бізнес мав всі можливості для розвитку. На жаль, сьогодні ще не ратифікована угода України з Євросоюзом щодо створення центрів розвитку малого і середнього бізнесу у кожному регіоні. На це ЄС виділяє 55 мільйонів євро. Діяльність таких незалежних центрів дасть можливість людям здобувати потрібні навички для започаткування власної справи. Ні для кого не секрет, що майже 70% надходжень до бюджету забезпечує малий і середній бізнес. Відповідно цей сектор потребує найбільшого сприяння», – розповів Тарас Демкура.

 

 

У другій панельній дискусії виступили керівник досліджень у Східній Європі та Скандинавії «Euromonitor International» Віталій Владикін, керівник відділу дослідження споживчих товарів, GfK Ukraine Максим Машляківський, генеральні директори компаній прямих продажів.

 

Керівник досліджень у Східній Європі та Скандинавії «Euromonitor International» Віталій Владикін і керівник відділу дослідження споживчих товарів, GfK Ukraine Максим Машляківський окреслили разом з представниками бізнесу прямих продажів споживацькі тренди в Україні і нові можливості та виклики, пов’язані з ними.

 

 

«Тенденція номер один – це раціональна поведінка споживача. Українці стали дуже ретельно ставитися до того, на що витрачають гроші. Але при цьому не спостерігається явище купівлі дешевих товарів. Люди прагнуть купувати товар в адекватному співвідношенні «ціна-якість». Отже, упродовж найближчих років зростатиме важливість такого фактору, які якість», – зазначив Максим Машляківський.

 

Керівник досліджень у Східній Європі та Скандинавії «Euromonitor International» Віталій Владикін наголосив на тому, що більшість людей сьогодні прагнуть мати свою справу з відповідним доходом і водночас мати час для себе і сім’ї, дбати про своє здоров’я, перебувати в спільноті однодумців. Він також зазначив, що невдовзі люди все більше віддаватимуть перевагу персоніфікованому обслуговуванню. Кожен хоче індивідуального підходу до себе.

 

З цього приводу Томаш Мурас відзначив, що в світі і Україні зокрема зростає роль нових технологій, яка впливає на поведінку покупця. За його словами, Інтернет-торгівля динамічно розвивається. Відповідно це сприяє і розвитку прямих продажів, зокрема дистрибуторам прямих продажів розширювати свою аудиторію за допомогою соцмереж і інших Інтернет-технологій.

 

«Для українців значущим стає здоровий баланс «робота – особисте життя». Люди прагнуть самостійно визначати свої цілі, графік роботи, щоб у них було більше часу для себе і рідних. І саме це пропонує маркетинг прямих продаж упродовж 60 років», – додав Томаш Мурас.

 

 

У рамках заходу відбувся цікавий і корисний для всіх тренінг від відомого експерта з психології бізнесу, управління довірою в бізнесі, бізнес-консультанта, підприємця і лектора Університету Козьмінського (Республіка Польща) Себастьяна Котова. Він детально зупинився на психології змін і тому, що довіра є валютою сучасної економіки. Нагадаємо, Себастьян Котов працював з Браяном Трейсі.

 

Окрім того, під час конференції було запропоновано створити школу бізнесу для молодих людей, щоб сформувати нову економічну еліту в нашій державі. Зі свого боку докладу всіх зусиль, щоб допомагати в реалізації такого проекту. «Спершу серед молоді буде проведено анкетування щодо їхніх побажань роботи такої школи. Усі її учасники здобудуть економічні ази ведення бізнесу, в рамках школи відбуватимуться зустрічі з відомими людьми і успішними підприємцями. Навчатися можна буде як стаціонарно, так і дистанційно», – розповів Тарас Демкура.

 

На думку Тараса Володимировича, найголовнішим є те, аби з кожним роком свідомих і ініціативних громадян, які розуміють, що все в цьому житті залежить виключно від них самих, ставало якомога більше.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Коментарі





Опілля квас ціни iPhone 14 Pro в Одесі, Україна

Статті

Інтерв'ю
Меморіал пам’яті на Тернопільщині має відображати релігійність і світськість, – священник ПЦУ
14:20, 22 Липня, 2024

Меморіал пам’яті на Тернопільщині має відображати релігійність і світськість, – священник ПЦУ

Блоги

ТОП новини тернопільщини: