За майже 30 років Gulfood стала передовим місцем зустрічі представників світової харчової промисловості. Тут більше 5,5 тисяч учасників із понад 120 країн експонують свою продукцію, обладнання і послуги, збираючи близько ста тисяч відвідувачів із 190 країн.
Для «Опілля» участь у цій виставці в якості візитера в рамках українського павільйону — це не лише прекрасна можливість представити свої продукти широкому колу потенційних покупців і партнерів, а й чудовий шанс продемонструвати багатство українських харчових традицій на міжнародній арені.
Перегляньте також:
- Мотиваційні фрази що рятують військових на полі бою
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
«Участь у Gulfood-2024 є важливою для компанії з кількох причин. Насамперед — це унікальна можливість обміну досвідом із провідними гравцями галузі безалкогольних напоїв та ознайомлення з останніми тенденціями у просуванні та презентації продукції. Особливо актуальним це стало після того, як «Опілля» запустило виробництво своїх продуктів у форматі алюмінієвої банки», — зазначає Лука Гомівка, директор відділу експорту «Опілля».
Представляла тернопільську пивоварню на Gulfood-2024 менеджер зовнішньоекономічної діяльності «Опілля» Мар’яна Рогальська.
«Вирушили в Дубай після здобуття нашого нового досягнення — квасу в банці. Тому найбільшу міжнародну виставку Gulfood-2024 «Опілля» розглядало як переговорний майданчик і можливість домовитись про постачання якісного натурального квасу не тільки на Близький Схід, а по всьому світу – в нові країни і на нові континенти», — пояснює представник «Опілля».
Зовнішньоекономічну діяльність тернопільська броварня вже веде в Європі та Америці. Продукцію «Опілля» нині можна купити в Польщі, Італії, США. На підприємстві впевнені: після участі у Gulfood-2024 географія продажів розшириться і все більше покупців у світі зможуть стати постійними поціновувачами справжнього смаку продукції «Опілля».