«Вишиванка» – це унікальний авторський творчо-соціальний проєкт, створений з думкою про актуальну проблему ставлення українців до своєї культурної спадщини. Вишита сорочка – це не про шароварщину, а про національну ідентичність.
Через навʼязані стереотипи і незацікавленість історією багато хто уникає стилізації вишиванки у свій повсякденний гардероб, а ще дехто не вважає її стильною чи не вміє поєднувати зі звичайним одягом.
Перегляньте також:
- У День міста проїзд у громадському транспорті Тернополя у вишиванках – безкоштовний
- Роздуми про ікони в кабінетах та вишиванки на свята
Хоча інтерес до української культури (з відомих усім причин) зараз тільки росте, та багато компаній лише маніпулюють цією темою.
Наша ж мета – боротьба з шароварщиною та популяризація краси сучасного та автентичного одягу.
Пояснюємо, як правильно поєднувати і дотримуватися регіональних особливостей та сучасних фасонів одягу так, щоб це було справді стильно.
Автентичність і авторський стиль – це на 100% про вишиванку, адже це цінується більше, ніж швидкоплинні тренди.
Віримо, що кожен погодиться, що цей унікальний елемент одягу відображає нашу ідентичність та національну гордість, будучи не просто модним трендом, але й символом етнічного стилю.
Вже у неділю, 11 червня відбудеться фотозйомка учасників у автентичних українських вишиванках, а 18 червня – етно-паті, на якій буде презентація проєкту, ярмарка та виставка робіт.
А проєкт «Вишиванка» – це той міст між традицією і сучасністю, який допоможе це зрозуміти та зробити крок назустріч свідомому використанню вишитої сорочки у своєму повсякденному житті.