Перетворити Тернопіль із захаращеного зовнішньою рекламою міста в естетично привабливий центр області? Це можливо!
Українська Галицька Партія організувала воркшоп “Тернопіль. Зовнішня реклама. Новий формат”. Тут активні мешканці, представники Тернопільської міської ради, архітектори, підприємці і рекламісти напрацювали план дій щодо того, як подолати “рекламну проблему” в місті.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Про повноваження у сфері зовнішньої реклами міської влади розповів начальник управління стратегічного розвитку Тернополя ТМР Юрій Дейнека.
Архітектор, член правління Тернопільської обласної організації Національної спілки архітекторів України Анатолій Водоп’ян поділився думками щодо якості зовнішньої реклами Тернополя.
Як налагодити співпрацю із замовниками реклами – підприємцями, задовольнити їхні інтереси та водночас зробити місто красивим розповіла підприємиця, що працює у сфері зовнішньої реклами Людмила Лукіян.
Про те, як наводять лад із зовнішньою рекламою в Івано-Франківську розповів експерт, директор “Beton Prime”, фірми, яка створює громадський простір у місті та змінює його відповідно до нових тенденцій в урбаністиці Юрій Чабан.
За підсумками воркшопу учасники підготували пропозиції, які варто реалізувати.
Що нині потрібно Тернополю:
– дизайн-код для міста (прописати правила, щоб впорядкувати і сформувати естетичний вигляд);
– просвітницька кампанія серед підприємців-замовників зовнішньої реклами;
– включити громадськість у раду з реклами. Наразі туди входять тільки чиновники ТМР і депутати;
– Концепція розміщення вивісок, яку мають чимало інших міст України, але не має Тернопіль. У ній прописують загальні вимоги – де розміщати вивіски, які в них мають бути розміри, оформлення тощо.
– обмеження реклами в громадському транспорті, яка відволікає пасажирів, водіїв і може стати причиною ДТП.
Навести лад із рекламою допоможе і новий закон про зовнішню рекламу, над яким ще працюють у парламенті.
“Воркшоп “Тернопіль. Зовнішня реклама. Новий формат” – це майданчик для спілкування активних тернополян, представників влади, архітекторів, рекламників, представників бізнесу, юристів, – зауважує голова ТМО УГП Ірина Яремчук. – При такій взаємодії можна напрацювати дуже важливі пропозиції. Є досвід Івано-Франківська, Львова, Дніпра. Можна скористатися їхніми напрацюваннями. А головне: якщо в Тернополі буде політична воля міського голови і виконавчого комітету, а також небайдужих мешканців, то зовнішню рекламу вдасться впорядкувати. І це бачимо на прикладі інших міст. Не обов’язково чекати на новий закон! Місцева влада вже може наводити лад”.