Про неприємний інцидент з водієм таксі у Теребовлі художниця Марія Ворончак написала у фейсбуці. 12 травня на автостанції жінка взяла таксі місцевої фірми “Княже”.
“Проїхавши декілька метрів, я помітила, що водій був без маски і попросила його одягнути її. Він не тільки відмовився виконати моє прохання, але розвернувся і висадив мене знову на автостанції”, – написала обурена пасажирка.
Перегляньте також:
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
- YAKTAK виступить у Тернополі з додатковим концертом
Жінку не розуміє, чому кожного разу потрібно просити таксистів одягати маски.
– Чому керівництво таксі в Теребовлі не зобов’язує водіїв одягати маски при посадці пасажира? Яке право мав водій висадити мене з машини лише за те, що я попросила одягнути маску? – запитує Марія Ворончак.
Вона також просить фірму таксі розібратися з поведінкою водія.
“Відповів, що не повезе мене”
Про цей випадок, як розповіла Марія Ворончак журналістці Терміново, вона одразу повідомила диспетчера служби таксі, де їй сказали, що у ситуації розберуться. Проте жодних вибачень з цього приводу жінка не отримала досі, хоча номер її мобільного зафіксований у диспетчера.
– Кожного разу, коли я сідаю в таксі, а у нас в Теребовлі є дві фірми таксі, я постійно прошу водія одягнути маску, – скаржиться жінка. – Деякі одразу одягають, деякі – після того як я попросила. Є такі, які всю дорогу дискутують про те, щоб маска не допомагає. Я вважаю, що в закритому просторі на невеличкій площі водій повинен одягнути маску, це стосується безпеки та здоров’я пасажира.
У коментарях про подібний випадок написала Галина Ткачук.
“Я теж один раз біля греко-католицької церкви хотіла взяти таксі. Сказала водієві, щоб він одягнув маску. Він відповів, що не повезе мене. Тоді я зателефонувала до диспетчера і замовила таксі. Попросила, щоб водій був у масці. Приїхав хлопець в масці і я поїхала спокійно додому. Потрібно після таких поїздок телефонувати до диспетчера, повідомляти номер машини.Це наше життя і здоров’я”, – поділилася своїм досвідом жінка.
“Водій просто не встиг одягнути маску”
Керівництво фірмі таксі, яким користувалася теребовлянка, про інцидент з водієм знає і з ним з цього приводу вже спілкувалися. Власник таксофірми Степан Бучковський каже, що нікого не захищає, але якщо пасажирка бачила порушення карантинних обмежень, потрібно було повідомляти про це поліцію.
– Цей водій – підприємець, який співпрацює з нами. Як він розповів, між ним та пасажиркою з самого початку почалася якась неприязнь, бо вона всім була незадоволена. Водій пояснив, що тільки рушив і ще не встиг одягнути маску, бо не може робити все одночасно, – пояснює Степан Бучковський. – Він просто не встиг одягнути маску, бо він не зобов’язаний у ній сидіти сам у авто. Відповідно почалася словесна перепалка. Щоб уникнути конфлікту, водій сказав жінці, що є інші машини і якщо їй щось не подобається, вона в праві обирати, яку хоче. Я розумію, що відповідальність має бути, якщо б водій їхав без маски і відмовився її одягати. Тоді жінка могла зателефонувати на лінію “102” і сказати, що такий то перевізник з таким номерним знаком порушує карантинні обмеження.
Степан Бучковський запевняє, що постійно наголошує водіям таксі, що вони повинні одягати маски.
– Усім своїм водіям наша фірма забезпечує одноразові маски, – каже власник таксофірми. – Ті, які співпрацюють з нами як підприємці, мають самі про це подбати.