У Тернополі збирають підписи, щоб зменшити кількість зовнішньої реклами. Петицію уже підтримали 357 осіб, із 300 обов’язкових.
Як зазначає у своєму зверненні Іван Федоришин, у Тернополі дуже багато зовнішньої реклами. Це зменшує естетичну і туристичну привабливість міста.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
«Щороку туристи з різних міст та країн відвідують наше місто. Однак збільшення реклами на вулицях та узбіччях доріг, порушення підприємцями естетичних норм при утриманні рекламних об’єктів призводить до непривабливого зовнішнього вигляду міста, порушує його історичний вид, зменшує його естетичну та туристичну привабливість, несе психологічний дискомфорт жителям та гостям міста, а також часто є причиною ДТП», – йдеться у петиції.
Відтак тернополяни пропонують: заборонити розміщення об’єктів зовнішньої реклами таких як щити, що стоять окремо на всій території міста та особливо в центрі міста; зменшити кількість біл-бордів, сіті-лайтів, вивісок, вітрин, інформаційних дошок та інших елементів рекламної продукції; створити «нульову» форматну зону в центрі міста (без реклами); повністю заборонити розтяжки над вулицями, як вид реклами. Також заборонити клеїти рекламу на стінах будинків, на вікнах та дверях тощо.
Додамо, що до кінця збору підписів залишилося ще 5 днів.