Фахівці ТОВ «Експерт Проект Плюс» розповіли про особливості проекту будівництва транспортної розв’язки в двох рівнях на перетині автомобільних доріг державного значення М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече та північно-східної ділянки обходу м. Тернопіль.
Основні проблеми даного напрямку, кажуть спеціалісти, пов’язані з тим, що наразі ця магістраль виконує функції як загальноміської вулиці, так і ділянки об’їзної дороги, несучи при цьому значне навантаження транзитного транспорту.
Перегляньте також:
- Всі пільги на проїзд залишаються: у Тернополі змінюється тариф на транспорт, який не буде більший, ніж в містах заходу України
- Під час довгих відключень світла більше 17 годин воду отримає лише частина тернополян, – ЗМІ
Транспортна розв’язка в різних рівнях на перетині автомобільної дороги М-19 з північно-східною ділянкою обходу м. Тернополя, створить безпечні умови для транспортного руху на ділянці перетину цих доріг, адже згідно з завданням на проектування, вона виконана в повному обсязі типу “лист конюшини”, враховуючи перспективний розвиток об’їзної автомобільної дороги з побудовою IV черги, довжиною 6,7 км.
Розташування Тернополя, як транспортного вузла в системі автомобільних доріг та наявність в його зоні впливу 3-х автомобільних міжнародних транспортних коридорів, свідчить про необхідність будівництва обхідної дороги навколо міста. Ділянка цієї дороги, що розглядається даним проектом, з’єднує на сході від міста дві міжнародні автодороги державного значення – М-19 та М-12.
Щодо конструкції шляхопроводу, то доцільно відзначити, що вона є новітньою на теренах області, оскільки в цьому випадку надали перевагу архітектурі будови, форми якої будуть доречними на під’їзді до Тернополя. Прогонова будова збірномонолітна з балками каркасного армування, що дає можливість об’єднання з опорами-стінами в єдину рамну конструкцію. Прогонова будова виконана, як одна температурно-нерозрізна ланка з шарнірним об’єднанням прогонової будови з перехідними плитами на сполученні шляхопроводу з насипом. Опори, як проміжна так і берегові, запроектовані на палевій основі. Особливістю шляхопроводу є те, що проміжна стінкова опора є безригельною, а самі стінки об’єднані з прогоновою будовою, що підкреслює «легкість» споруди.
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/600x400/2021/03/05/4284ecac59a7f648cc34e317c60c1963.jpg)
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/600x400/2021/03/05/e9b553eab2fe0220f05275be23b7b611.jpg)
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/600x400/2021/03/05/0949db0c6e336fd22589fb484f402731.jpg)
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/600x400/2021/03/05/8795d180a8809f5f7a5e383e3fa7c0dd.jpg)
Детальніше про проект та всі його параметри – можна дізнатись на сайті ТОВ «Експерт Проект Плюс».