Інформація про те, що Вас немає у Вайбері дивує, а куди переслати матеріали чи світлини? Відповідь: “Є ще електронна пошта і месенджер” – не завжди радує. Популярний додаток Вайбер ось вже 10 років з’єднує людей по усьому світі. Першою його позитивною можливістю стали безкоштовні дзвінки на телефони зареєстрованих у мережі Вайбер людей. Чому ж він такий популярний? Можливо причина у історії його створення, адже, кажуть, що ідея створення додатку народженна романтичною історією любові на відстані.
Ізраїльтянін Тальмон Марко якісь час жив у Нью-Йорку і зустрічався з дівчиною з Гонконгу. Йому хотілося знайти простий и зручний способ спілкування з коханою по телефону. Так з’явилася ідея, яка потім була успішно реалізована. Тальмон Марко зі своїми друзями і розробниками з Білорусі створили додаток Viber в 2010 году. Назву обрали датську – “Vibe” переводитися, як “чібіс” – птах, який дуже мелодійно співає. 2 грудня 2010 року Viber був запущений на операційній системі iOS. Офіс технічної розробки програми і підтримки її користувачів знаходиться в Мінську та Бресті. Viber є резидентом Білоруськогопарку високих технологій. У лютому 2014 року японська електронна компанія Rakuten придбала Viber за 900 млн доларів.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
З моменту створення месенджера відбулося багато змін і оновлень, додалися нові функції. На кожному етапі удосконалення додатки, змінювався і логотип компанії. Починалося все з можливості здійснювати безкоштовні дзвінки, тому початковий дизайн логотипу Viber включав назву бренду разом з іконкою телефону. Щоб новий додаток відрізнялося від інших на ринку, важливим було вибрати оригінальний колір, який не схожий на інші логотипи. Фіолетовий став цікавим рішенням.
Коли компанія надала користувачам можливість здійснювати дзвінки і відправляти повідомлення на Android, логотип оновили, відображаючи нову доступну функцію. У 2013 році Viber повністю переробив додаток, щоб підтримати новий стиль iOS 6 від компанії Apple. Логотип був перероблений також в унікальній формі, що поєднує квадрат і коло, який назвали «squarcle». Пізніше були зміни від материнської компанії Rakuten, яка об’єднала бренди своїх дочірніх компаній, а користувачі побачили ще одне оновлення – новий дизайн.
За статистичними даними користувачі здійснюють понад 7 млн дій в хвилину, включаючи 2 тис. нових реєстрацій, 7 тис. лайків і 1,5 млн відправлень фото.
Так змінювався бренд Viber: від ідеї закоханого юнака до можливості вести чати з групою друзів, обмінюватися геолокації для того, щоб швидше знайти один одного. У його спільнотах можуть спілкуватися до 1 млрд осіб одночасно, і це не може не вражати нашу свідомість.
ХХІ століття – вік он-лайн спілкування і Вайбер частина цього простору, як і інші месенджери.