Навіть друга хвиля пандемії китайського коронавірусу не змогла перешкодити провадженню благодійних проєктів соціально орієнтованого бізнесу. На початку осені компанія «АТБ», яка давно стала лідером української галузі ритейлу, провела вже традиційну акцію зі збирання коштів і закупівлі сучасного медичного обладнання для дитячих обласних лікарень по всій Україні. Масштаб проєкту «БлагоДій», ініціатором якого виступив спеціально створений для системної підтримки найбільш незахищених верств населення Благодійний фонд «АТБ», вельми серйозний – він проходив одночасно у всіх супермаркетах найбільшої вітчизняної торговельної мережі.
У кожному куточку нашої країни на касах дискаунтерів «АТБ» клієнтам пропонували за символічну плату купити яскравий аркуш зі схемою оригамі, яке легко може скласти навіть дитина дошкільного віку. Кожен із більш ніж чотирьох мільйонів клієнтів торговельної мережі протягом місяця міг купити стільки аркушів, скільки хотів. Для тих, хто раніше не займався цим східним мистецтвом, автори розмістили на листочках QR-код із посиланням на докладну інструкцію зі складання оригамі. Всі зібрані в межах проєкту кошти Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ» направив на цільову підтримку дитячих лікувальних відділень і закладів країни.
Перегляньте також:
- Українська краса на службі перемоги: в Тернополі відбудеться благодійний захід «Традиції як тренд UA»
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
Наприклад, небайдужі мешканці Тернопільщини, які купують продукти в супермаркетах «АТБ» допомогли зібрати понад сім тисяч гривень. Додавши до цієї суми ще майже тринадцять тисяч, Благодійний фонд «АТБ» закупив для анастезіолого-реанімаційного відділення Тернопільскої обласної дитячої лікарні сучасний пульсоксиметр H100B.
Сьогодні є чимало українських дітей із серйозними захворюваннями, лікування яких не по кишені ані їхнім батькам, ані країні, яка перебуває у досить складному фінансовому становищі, а ще й пандемія додає клопотів. Отже, порятунком для хворих діточок стає підтримка соціально орієнтованого і патріотичного бізнесу.
«Наш благодійний проєкт унікальний тим, що проходив у всіх магазинах мережі «АТБ» в Україні. Ми вдячні нашим покупцям за небайдужість. Разом із вами нам вдалося зібрати значну суму, яку ми інвестували в здоров’я нації», – повідомив Сергій Демченко, керівник Всеукраїнського благодійного фонду «АТБ».
Багаторічний лідер галузі вітчизняного ритейлу надихає на добрі справи не тільки мільйони своїх постійних клієнтів, але й партнерів по бізнесу, а також інших гравців на ринку роздрібної торгівлі. Для надання системної допомоги тим, хто її найбільше потребує, компанія у 2017 році створила Всеукраїнський благодійний фонд «АТБ». Він акумулює зібрані під час проведення різних програм кошти, корпорація додає свій благодійний внесок. Такі кошти витрачають на закупівлю медичного обладнання й адресну допомогу найбільш незахищеним верствам населення. Компанія системно допомагає родинам воїнів, загиблих на Донбасі, багатодітним сім’ям, які опинилися в складних життєвих ситуаціях, людям, постраждалим від стихійного лиха, та багатьом іншим.
Не встиг фінішувати проєкт «БлагоДій», як компанія «АТБ» та її Всеукраїнський благодійний фонд розпочали нову масштабну соціальну ініціативу – акцію «Мене це стосується. А тебе?», яка вже стартувала в магазинах найбільшої української торговельної мережі. Їі мета – збирання коштів для надання допомоги онкохворим діткам. Обличчями проєкту стали українські зірки Ольга Полякова та Михайло Хома (DZIDZIO). На численних касах супермаркетів «АТБ» покупцям пропонують за символічну ціну (5 і 7 гривень) придбати мінішоколадки та пакетики чаю.
«Не треба бути зіркою, щоб займатися благодійністю. Треба займатися благодійністю, аби вважати себе зіркою», – влучно прокоментувала свою участь у проєкті «Мене це стосується. А тебе?» Ольга Полякова.
Всі отримані від реалізації спецтоварів кошти, а також по 0,5 грн. від вартості позначених спеціальними цінниками акційних товарів від партнерів проєкту спрямують на лікування онкохворих малюків, якими опікується фонд «Таблеточки». Щорічно в нашій країні рак діагностують майже у тисячі дітей. На жаль, за статистикою одужує менше половини з них. Однак є надія, що завдяки зусиллям соціально орієнтованого бізнесу і допомозі кожного з нас ці цифри невдовзі зміняться на краще.