Третій рік поспіль корпорація «Опілля» підтримує пригодницькі перегони «Track Incognita». Це некомерційні командні змагання в Карпатах, які включають пішохідне та велоорієнтування, сплав по гірській річці та різноманітні технічні етапи. Їх проводять щороку в останні вихідні серпня. Цього разу змагалися майже 80 учасників з різних куточків України. Район змагань охоплював майже 600 квадратних кілометрів між селищем Східниця і містом Сколе. Учасники змагалися у 4 категоріях. Відповідно маршрути були різної складності – тривали від 12 до 48 годин.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
– 48 годин нон-стоп без сну і це під силу не кожному. Зголосилися лише найсміливіші. У цій категорії брали участь лише 9 команд. Кожна команда складалася із 2 учасників, – розповідає організатор Богдан Воробець.
На старті учасникам перегонів видавали карту із контрольними пунктами, які мали певну кількість балів. Головна мета команд – набрати якомога більше балів.
– Фішка наших перегонів у тому, що ми не видаємо карту з усіма контрольними пунктами на старті. Учасники не можуть спланувати весь свій маршрут наперед, тому імпровізують вже під час самих змагань. Складність у тому, що учасникам важко правильно розрахувати свої сили, щоб планувати маршрут найбільш ефективно, – пояснює Богдан.
Команда-переможець змогла зібрати лише 83 відсотки від загальної суми балів в найважчій категорії (48 годин). Кожен з учасників, які брали участь у пригодницьких перегонах, отримав продукцію «Опілля».
– Ми завжди підтримуємо заходи, які популяризують здоровий спосіб життя і сприяють активному відпочинку. Тішить те, що стільки відважних людей знайшлося, які не розгубилися в горах і зуміли підкорити їх. Сподіваємося, що традиційно пригодницькі перегони «Track Incognita» відбудуться і наступного року і на старті ми побачимо ще більше команд. А «Опілля» не залишиться осторонь, – резюмував директор з маркетингу корпорації «Опілля» Володимир Гомівка.