«Експортуй або помри!»: український бізнес закликають працювати над диверсифікацією експорту

Опубліковано:
16 Грудня, 2019 о 12:43

Україні необхідно продовжувати роботу над диверсифікацією експорту — і за товарною структурою, і за географією ринків збуту.  Дуже привабливими у цьому плані є країни Арабської затоки, одні з найзаможніших за ВВП на душу населення та одні з найбільших нетто-імпортерів продовольства. Про це говорили під час зустрічі «Експорт української продукції напередодні EXPO 2020: досвід, проблеми та виклики», яка відбулася 12 грудня за ініціативи Українського Бізнес Хабу в Арабському світі (Ukraine Business Hub in GCC, UBH in GCC) та медіапідтримки журналу «Бізнес».

Восени наступного року у м. Дубай (ОАЕ) відбудеться всесвітня виставка EXPO 2020, де Україні надали площу для цілого павільйону. Там вітчизняні представники бізнесу зможуть представити свої напрацювання, провести переговори, познайомитися з потенційними партнерами.



null

«Експортуй або помри! Сьогодні тільки той, хто експортує свою продукцію, хто представлений широкому світовому загалу – успішний. Українському бізнесу потрібно й далі розвивати експорт. На EXPO 2020 буде така можливість», — зауважив керівник проєкту Ukraine Business Hub in GCC Святослав Дубина.

Керівник UBH in GCC також зауважив, що даним заходом було ініційовано проведення дискусій з питань експорту та участі України в всесвітній виставці EXPO 2020. Упродовж наступного року планується проведення в Україні щонайменше ще 5 заходів за різними напрямками діяльності: food, non food, IT, I Industry, services. У результаті таких зустрічей будуть напрацьовуватися конкретні кроки та дорожня карта щодо участі як у EXPO 2020, так і інших подіях регіону.

null

У рамках першої панелі Марія Шевчук, Перший заступник директора Export Promotion Office, Олег Лиховид, голова Комітету підприємців ринку фінансових послуг при ТПП України, співінвестор БІЗНЕС 100, Ольга Трофімцева, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019 р.), обговорили досвід експорту в країни GCC-регіону у 2019 р. та нові виклики у 2020-му. Модерував панель Андрій Бузаров, журналіст, міжнародний оглядач, політичний аналітик і сходознавець.

null

Ольга Трофімцева зауважила, що нам не вистачає поки що системності і «довгого дихання» в роботі з ринками GCC-регіону. Україні та її експортерам треба зараз прикласти зусилля для побудови своєї репутації як надійного постачальника тієї чи іншої продукції.

null

Олег Лиховид повідомив, що з січня 2020 р. в Україні почне працювати масштабна інвестиційна програма «Invest plan «Come On!». Згідно з цією програмою, в Україні буде створено групу інвестиційних фондів, що матимуть галузеву націленість вкладень. Наповнюватимуться ці фонди ресурсами з фінансових ринків Європи та Близького Сходу. Всі фонди здійснюватимуть фінансування проєктів у відповідних галузях за принципом private equity investments.

null

Про EXPO 2020, як квантовий стрибок для експортної історії України, говорили на другій панелі з Аліною Шишкіною, директором департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства, Пані Найджлою Аль-Раїс, керівником політичного, економічного та медіа відділу Посольства ОАЕ в Україні, Вікторією Рахматулліною, аналітиком з економічних питань Посольства ОАЕ в Україні, Русланою Лижичко, Народною артисткою України, Міжнародною Амбасадоркою відновлюваної енергії, та Олексієм Приходько, автором проектів «Smart Oasis» та «Smart Oasis Farm». Про переваги, які може отримати український бізнес від EXPO 2020, дізнавалася модераторка другої панелі – Софія Кудіна, партнер консалтингової компанії з побудови бізнесу та кар’єри в ОАЕ DS Group.

null

 

null

«Українському бізнесу є що запропонувати. І це не тільки зернові чи олійні. Проте Україні ще доведеться поборотися за ці ринки, відвоювати їх у конкурентів, оскільки Україну як виробника продовольства ще недостатньо добре знають. Тож наше завдання на EXPO 2020 у Дубаї — зробити усе можливе, щоб сподобатися тамтешнім споживачам, познайомити себе із ними, запам’ятатися їм з гарного боку», — наголосила Аліна Шишкіна.

null

Майбутнє за людськимм цінностями, носіями яких є саме наша нація. Об‘єднуватися і взаємодіяти – ось що виведе нас із безкінечної кризи. На цьому наголосила Руслана Лижичко.

Учасники зустрічі вважають, що українському бізнесу є, що показати на всесвітній виставці.

null

«Ми вже зараз розробляємо продукти, котрі забезпечать майбутнє країн, котрі позбавлені можливості власного виробництва продуктів харчування. На EXPO 2020 буде можливість не просто показати свої напрацювання найзаможнішим споживачам світу, а й створити репутаційні переваги для себе особисто та для нашої країни загалом», — зазначив Олексій Приходько.

null

У рамках заходу було підписано Меморандум про співпрацю між UBH in GCC та SmartOasis.

null

Кейсами успішної командної роботи при освоєнні ринку GCC-регіону поділилися на третій панелі Людмила Русаліна, президентка групи компаній «Петрус» та Олена Введенська, директор з розвитку компанії Phenix Invest Trade. А Наталія Шаповал, віцепрезидентка Київської школи економіки з політично-економічних досліджень, поділилася цікавим дослідженням, як збільшити та диверсифікувати український експорт до ОАЕ.

null

 

Більше фото з заходу – на сторінці організаторів у Фейсбук.

Довідка: 

Всесвітня виставка EXPO 2020 наступного року пройде у м. Дубай (ОАЕ), відкриється 20 жовтня 2020 року і триватиме 180 днів. Її відвідають близько 28 млн цільових візитерів-бізнесменів та потенційних покупців.

Для українського павільйону організатори виставки відвели ділянку площею 1500 кв. м. Сусідами України будуть Велика Британія і Монако.

UBH in GCC – це платформа для B2B, B2C, B2G сервісів і послуг. Компанія налагоджує збут і продаж продукції з України, будучи представництвом Вашого бренду і двигуном дистрибуції.

Послуги компанії: трейдинг food/non food продукції; складські послуги; інвестиційні проекти в Дубаї та в Україні; підтримка та допомога у масштабуванні бізнесу в ОАЕ та регіонах MENA.

Виставки, які відвідає UBH in GCC у 2020 р.:

Gulfood – 16-20 лютого 2020 р.;

Saudi Food, Hotel & Hospitality – березень 2020 р.;

Annual Investment Mitting – 24-26 березня 2020 р.;

GITEX – 27 вересня-1 жовтня 2020 р.;

Yammex Middle East – 29-31 жовтня 2020 р.;

International Coffee and Chocolate Exhibition – грудень 2020 р.;

EXPO 2020 – 20 жовтня – 10 квітня 2020 р.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу tenews.te.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер, долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук, підключайтеся до каналу Телеграм.

Джерело: Новини Тернопільщини
Теги: #бізнес, #Демкура, #експорт, #новини тернопільщини, #новини тернополя, #тернопіль, #тернопільські новини
Коментарі





Інтерв'ю
«Spektr» – нове лице відомої стоматології
10:14, 17 Листопада, 2024

«Spektr» – нове лице відомої стоматології

ТОП новини тернопільщини: