Ділянку між Скалатом та Колодіївкою підрядник розпочав готувати під укладку асфальтобетону. На замовлення Служби автомобільних доріг у Тернопільській області стартувало фрезування напливів. Генеральний підрядник – ДП «Тернопільський облавтодор».
Це вже другий відрізок а/д Тернопіль-Скалат-Жванець, котрий ремонтується у цьому році. На початку вересня було укладено нове покриття на найбільш «вбитих» вантажівками із сусідніх кар’єрів 380 метрах дороги.
Перегляньте також:
- Всі пільги на проїзд залишаються: у Тернополі змінюється тариф на транспорт, який не буде більший, ніж в містах заходу України
- Під час довгих відключень світла більше 17 годин воду отримає лише частина тернополян, – ЗМІ
Зазначимо, що ділянку, де трапилося смертельне ДТП минулої п’ятниці, на вимогу слідства оминуть. Роботи на ній будуть проведені виключно тоді, коли дозволить поліція.
Додамо, що протяжність автошляху Т-20-02 в межах Тернопільської області становить 175 км. Служба автомобільних доріг у Тернопільській області раніше запропонувала включити його до програми відновлення доріг територіального значення Т-бетон. За оцінкою фахівців, проведення реконструкції потребує 5 км дороги Т-20-02, капітального ремонту 35 км, поточного середнього ремонту 100 км автошляху.
Крім того оновлення найкритичніших 65 кілометрів автошляху Т-20-02 Тернопіль-Скалат-Жванець Служба внесла до переліку пропозицій поточного середнього ремонту на 2020 рік. Мова йде про відрізки Скалат-Гримайлів, Гусятин, Колиндяни. У середу, 30 жовтня, перелік пропозицій ремонту на наступний рік буде представлено Укравтодору.