4 квітня 2019 року в ТВЦ «Атріум» відбувся екватор бізнес-курсу з основ підприємництва «MESH». Понад 60 студентів трьох тернопільських вишів (економічного, технічного та педагогічного) підводили підсумки чотирьох лекцій, будували плани, слухали та вчилися у експертів, визначалися з темами майбутніх стартапів, активно знайомилися та спілкувалися.
Захід розпочався о 17.00, а о 20.00 ще ніхто не хотів розходитися. У молодих людей була маса запитань, пропозицій, цікавих ідей.
Перегляньте також:
- Тернопільський музей отримав експонати що нагадують про боротьбу кримськотатарського народу
- В’ячеслав Негода став на бік Тернопільського мистецького коледжу ім. Соломії Крушельницької
З екватором навчання привітав студентів засновник курсу, віце-президент Міжнародної торгової палати ICC Ukraine, кандидат економічних наук, підприємець Тарас Демкура, побажавши натхнення та успіхів у здобутті нових вершин.
«Укотре переконуюся, що у нас класна, креативна та амбітна молодь! Тільки нам, підприємцям, потрібно інвестувати в них свій час і свої знання – саме тоді в Україні буде нова молодіжна еліта, підприємці та політики нового ґатунку!» – наголосив Тарас Володимирович.
Перша частина заходу складалася з презентацій напрямків підготовки бізнес-стартапів, спікерами яких виступили провідні експерти з цих напрямків.
Напрямок «Життя в стилі еко» презентувала Ірина Зварич, кандидат економічних наук, доцент, докторант кафедри міжнародної економіки ТНЕУ. Зворотній зв’язок від студентів надихнув та приємно вразив пані Ірину: «Засновники курсу роблять велику справу! Такі талановиті діти починають вірити у свої сили, ідею та нас, навіть якщо їм лише 15 років. Я просто вражена».
Про те, які бізнес-моделі можна розвинути на тему «Як жити здорово?», розповіла Ірина Демкура, засновниця курсу, бізнес-леді, співвласниця ТВЦ «Атріум». Експерт наголосила на тому, що бути здоровим та красивим – це тренд та необхідність ХХІ століття, а, отже, тут можна знайти ще вільну бізнесову нішу. Головне – виявити проблему, знайти її рішення та почати діяти!
Тетяна Рикуник, інтернет-маркетолог, спеціаліст з розвитку проекту «Життя в стилі ЕКО» у соціальних мережах, презентувала напрямок «Маркетинг-консалтинг», розповівши, яким чином консалтинг у галузі маркетингу допоможе сучасному бізнесу збільшити рівень продажів. Основними перевагами стартапу у маркетингу та консалтингу, на думку експерта, є невеликий стартовий капітал, легке масштабування бізнесу, низькі операційні витрати.
Лілія Слома, віце-президент з розвитку партнерських відносин у молодіжній громадській організації AIESEC у Тернополі, виступила на тему «Як об’єднати бізнес-ідею з соціальним впливом?», розповівши про важливість соціальних проектів. Цей напрямок може бути як складовою, так і окремою темою стартапу, переконана спікер.
У другій частині заходу учасники активно знайомилися з тематичними нетворкінг-майданчиками, спілкувалися з експертами з маркетингу, збереження довкілля, здоров’я, краси, а також мали можливість отримати особисту консультацію засновників курсу.
У залі працювало кілька тематичних майданчиків: майстерня MANAGERIAL, EXPER CONER (індивідуальні консультації від команди експертів програм «Фінансова грамотність для дітей», «Лідерство і мотивація. Вихід за межі маркетингу», «Body detox», «Краса ззовні і зсередини», «Інструменти діджитал в бізнесі», «EVENT маркетинг. Вибір 2019 року», «Хайп технології віртуальної реальності в бізнесі»; ярмарка-презентація еко-товарів), відпочинкова зона DRIVE XS.
Особливої душевності та атмосферності додала заходу нетворкінг-гра Bingo.
Слухачам курсу було презентовано алгоритм пітчингу проектів та їх підготовки. Найближчими днями студенти мають визначитись з напрямком підготовки своїх бізнес-стартапів. Організатори повідомили, що набір груп для стартапів відкритий для реєстрації з новими командами та новими слухачами.
Молодь отримала круті подарунки, призи за найшвидшу бізнес-ідею, нові знайомства і комунікації, а головне – підсилили прагнення розвиватися як підприємці та впевненість у своїх силах.
Попереду на студентів чекають ще чотири лекції. Одна з них буде стосуватися техніки продажу, її проведуть експерти-практики Марина Орап, Андрій Шкільний та Наталія Олійник. На завершення навчання учасники курсу будуть захищати свої власні start-up проекти.
Нагадаємо, що бізнес-курс MESH – безкоштовний практико-орієнтований навчальний бізнес-інтенсив, спрямований на формування навичок підприємництва ка комунікації у молоді. Курс успішно стартував у жовтні 2018 року у Київському національному економічному університеті.
У Тернополі Тернопільський національний економічний університет став партнером-засновником курсу, академічні партнери – Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка; Тернопільський національний технічний університет імені І. Пулюя.