Студенти трьох тернопільських вишів прослухали вже 3 лекції бізнес-курсу МESH. Ідея створення бізнес-курсу виникла у подружжя відомих тернопільських підприємців Тараса та Ірини Демкур, які переконані, що сьогодні кожен бізнесмен повинен вкладати у розвиток молоді, аби після навчання вони реалізовували потенціал вдома.
Перша лекція-презентація зібрала більше сотні студентів у економічному, педагогічному та технічному університетах Тернополя. Керівники вишів переконані, що така співпраця – це крок у розвитку української освіти. Тож ректори університетів Богдан Буяк, Андрій Крисоватий та Петро Ясній радо підтримали ініціативу.
Перегляньте також:
- Всі пільги на проїзд залишаються: у Тернополі змінюється тариф на транспорт, який не буде більший, ніж в містах заходу України
- Під час довгих відключень світла більше 17 годин воду отримає лише частина тернополян, – ЗМІ
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/af286a2f63607d8c61983812c3f80067.jpg)
Під час другої лекції «З чого почати створення власної справи?» студенти вчилися операційно керувати власним бізнес-планом, правильно інвестувати у справу та розпоряджатися прибутком. Спікерами лекції стали: Руслан Савчишин, засновник компанії MagneticOne та групи ІТ-компаній MagneticOneGroup, засновник Благодійного Фонду MagneticOne.Org, співзасновник компанії Yaware, співзасновник та член наглядової ради Асоціації роботехніки України та TAIT – Тернопільської асоціації ІТ; Ігор Костюк, депутат Тернопільської міської ради (член комісії з питань бюджету та фінансів). Куратор тренінгового центру X- team; Роман Рудий, підприємець, спорстмен, який знає, як зробити здоровий спосіб життя не лише хорошою звичкою, але й бізнес-проектом.
Як розповіли самі спікери, вони не мали великих статків та зв’язків, було лише бажання працювати та отримувати результати. Тепер вони – успішні бізнесмени, керівники приватних підприємств. Сучасна молодь має безліч ідей, а от реалізувати їх не завжди уміє. Тому подібні тренінги від людей-практиків – перший крок у велике підприємницьке майбутнє.
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/62b015263d03cec1885f08d50f1ad748.jpg)
Як повідомив спікер Руслан Савчишин:«Наважитися працювати на себе – це рубіж, перейшовши який людина живе значно динамічніше. І це стосується не лише фінансів, а й емоцій та оточуючих. Лекції бізнес-курс допоможуть початківцям уникнути багатьох невдач та додадуть впевненості у своїх силах».
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/f73158de08122209841388b06f6637f6.jpg)
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/ce9d8ac5822562315a00632808e66611.jpg)
Лекція №3 була присвячена темі персонального брендингу. Студенти дізналися про основи брендингу та елементи побудови бізнес-іміджу, вчилися створювати власний бренд, правильно його позиціонувати та просувати.
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/35ebf8dab344a43dca966c44eb629712.jpg)
Таємницями успішного підприємництва та побудови особистого бренду поділилася співзасновниця торгового центру «Атріум», бізнес-леді з 20-річним досвідом Ірина Демкура.
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/1f8706393d71198d7586cc290df282ff.jpg)
«Персональний брендинг – процес управління і оптимізації вашого імені задля представлення публіці – вкрай важливе явище для тих, хто планує розвивати свою справу, прагне бути відомим і популярним, – розповіла пані Ірина. – Потрібно постійно навчатися. Неважливо, чи ти студент, чи бізнесмен з 20-річним стажем. Нині аби започаткувати власну справу потрібно бути мобільним і харизматичним. Ціль – це те, що буде вас мотивувати, вона має стати частиною вашого життя».
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/83a3081704d2728f4bbd42142ead2c54.jpg)
Про секрети просування та правильне позиціонування особистого бренду у соцмережах розповіла Олександра Струмчинська, спеціаліст із 4-річним досвідом роботи в сфері SMM, авторка індивідуальних навчальних програм з просування в соцмережах, засновниця SMM-школи у Тернополі.
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/c788a7926a1932176cecd43c6090466f.jpg)
«Основні навички, якими потрібно володіти, щоб розвивати свій бренд у соціальних мережах – вміння шукати інформацію, писати, постійно розвиватися, бути організованим, вміння працювати з рекламними кабінетом, робити макети для соціальних мереж, аналізувати, робити презентації, спілкуватись, вникати в продукт та знати теорію маркетингу», – розповіла Олександра.
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/036112bc38b3d320a19fdf6abf9db5b9.jpg)
Як відмічають організатори курсу, усі слухачі, які побували на бізнес курсі, матимуть тверде бажання розпочати власну справу, адже під час тренінгів буде зроблено перший крок – написання та захист власного стартапу, який можна буде реалізувати в Україні. І вже наступного тижня відбудеться лекція №4, під час якої студенти дізнаються про особливості та можливості рекомендаційного бізнесу та поведінкової економіки.
![null](https://admin.tenews.te.ua/uploads/full_size/2019/03/28/eafdcc7a62cc8429604c5116da9a8564.jpg)
Лекції є відкритими для усіх бажаючих їх прослухати. Список запрошених (не слухачів курсу) просимо надавати координаторці Наталі Волощук: +38(097) 209-59-74; voloshchyk_n@ukr.net.
Анонси та фотозвіти з лекції – на сторінці у Фейсбук.