9 березня в приміщенні ресторану Garden Hal відбудеться IV Благодійний Віденський бал.
На заході представлятимуть лоти. Гроші з аукціону збиратимуть для онкохворих діток.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
– Ми хочемо зібрати кошти на інфузомат – прилад, який полегшує вплив та дозування ліків для діток, хворих на рак, – розповіла Маріанна Балабан, власниця та головний редактор журналу CITY LIFE.
– Буде ексклюзивний лот, це є путівка у Венецію, також лотом будуть вишиванки ручної роботи відомих людей. Відомий ресторатор Михайло Гросуляк надає ексклюзивні роботи, я думаю які саме, прийдіть, побачите, це буде цікаво. Ну і звісно, так само від уже друга редакції журналу CITY LIFE Дмитра Комарова, відомого телеведучого на 1+1 «Світ на виворіт», від нього також буде ексклюзивний лот, який він передав спеціально з Індонезії, якщо я не помиляюся, тому, це буде так само цікаво, – розповів ведучий балу Юрій Гнатишин.
Відвідати Віденськиї бал запрошують і матерів онкохворих дітей.
– Я постараюся, щоб мами, які є зараз в лікарні, ми помогли замінити їх, щоб вони все-таки пішли на цей бал, зробити їм свято, – зазначила Ольга Шахін, керівниця Тернопільського офісу «Асоціація жінок України «Дія».
«Опілля» також долучилося до благодійного Віденського балу.
– Корпорація «Опілля» активно вже протягом багатьх років старається підтримувати будь-які проекти, які помагають, вирішують і покращують життя і стан соціуму. Не виключенням є і цей проект. Ми дуже раді, що долучилися цього року. Хочу сказати, що керівництво і в принципі корпорація «Опілля» свідомо йде на такі кроки. Нам приємно усвідомлювати, що ми можемо долучитися, можемо допомогти, покращити життя наших краян, зробити його більш яскравим і з іншого боку підтримати хорошу традицію, а саме – «Віденський бал», тому що це культурна подія і вона варта того, щоб щороку бути, тому що якби там не було, це хороший захід, – розповів Володимир Гомівка, директор з маркетингу пивоварні «Опілля», – Ми відчуваємо відповідальність, що ми мусимо підтримувати такі проекти і маємо надію, що робитимемо це стабільно всупереч економічних ситуацій чи політичних.
Настя Острозька,
фото авторки