ПП «Катруб» здійснювало вивіз ТПВ (далі – ТПВ) на території міста Кременець з червня 2012 р. на підставі рішень виконавчого комітету № 57 від 10.05.2012 р., № 77 від 17.05.2012 р. та договору з Кременецькою міською радою від 17.05.2012 р.
Перед початком діяльності нашого підприємства, об’єми вивезення ТПВ та кількість виставлених контейнерів проводилися з розрахунку від загальної кількості мешканців, які проживають у м. Кременець. Протягом шести років роботи ПП «Катруб» спромоглося власними зусиллями укласти договори на вивезення ТПВ з 55 відсотками мешканців міста Кременець. Інші 45 відсотків категорично відмовлялися від послуги, мотивуючи відсутністю сміття та порушуючи Закон України «Про відходи» та Правила благоустрою, забезпечення чистоти і порядку в м. Кременець, які затверджені рішенням сесії Кременецької міської ради, в частині не укладання договорів на вивезення ТПВ.
Перегляньте також:
- Підприємці з Тернопільщини підозрюються у переправі чоловіків закордон
- Друге місце в Україні: ТНПУ лідирує за працевлаштуванням
Самотужки вирішити проблему укладення договорів, добитися стовідсоткової оплати за вивезене сміття клієнтами, які уже мають договори, нашому підприємству не вдалося. Неодноразові усні та письмові звернення ПП «Катруб» на сесіях і виконавчих комітетах Кременецької міської ради, роз’яснювальна робота через засоби масової інформації про те, що така ситуація приведе до сміттєвого колапсу не увінчалися успіхом.
Наприкінці жовтня 2018 року для подальшої можливості надання послуг із вивезення ТПВ, маючи заборгованість більше 750 тис. грн., нашим підприємством було приведено кількість контейнерів до економічно обґрунтованої, тобто до фактично укладених договорів між ПП «Катруб» та мешканцями міста Кременця, які сумлінно оплачували за надані послуги. Про це заздалегідь було попереджено керівництво Кременецької міської ради.
Не важко було здогадатися про наслідки зменшення кількості контейнерів на контейнерних майданчиках, адже ними продовжувала користуватися та частина населення, у якої не було укладених договорів з нашим підприємством. Переповнені сміттям контейнери, розкидані відходи навколо них… І, як завжди, за негативний санітарний стан у Кременці знайшли крайнього – це ПП «Катруб». Керівництво міста знову самоусунулось від вирішення наболілого питання.
Та, таки не зовсім самоусунулося. Рішенням виконавчого комітету Кременецької міської ради № 1405 від 11.01.2019 р. достроково з 01.02.2019 р. розірвано договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на території міста Кременець укладеного між виконавчим комітетом Кременецької міської ради та ПП «Катруб».
Хоча нашим підприємством на січневій сесії міської ради поточного року, що передувала вище згаданому рішенню, пропонувалися різні пропозиції вивезення відходів, щоби не залишити мешканців міста зі сміттям. Приватне підприємство «Катруб» було готове вивозити відходи з території міста до визначення нового виконавця послуг. Також, як варіант, залишити наявні контейнери та сміттєвоз в довготермінову оплатну оренду місту. Була запропонована до розгляду можливість оплати з рахунку міського бюджету за вивезення відходів, яке продукує населення Кременця, що не має договорів.
Жодна з перерахованих пропозицій не була прийнята керівництвом міста Кременця. Як наслідок, після багаторічної співпраці, на виконання рішення Кременецької міської ради, ПП «Катруб» знімає контейнери з майданчиків та припиняє свою діяльність.
З розпачем спостерігаємо за ситуацією з не вивезенням сміття, яка складається на вулицях міста та просимо вибачення у мешканців Кременця за невдалі спроби у договірному процесі з запобігання сміттєвій кризі.
З повагою, директор ПП «Катруб» Богдан Буртак