Тернополяни часто скаржаться на те, що у місцевих магазинах їх всіляко обдурюють: то зайвий товар допишуть, то ціни ставлять захмарні, – пише Терен.
Євгенія Назарянка у соціальній мережі Фейсбук написала про те, що у супермаркеті «Рукавичка» їй категорично не подобається обслуговування.
Перегляньте також:
- Тернопiль посiв друге мiсце у рейтингу прозоростi бюджетiв
- Автoмoбiль Nissan Navara для викoнaння бoйoвих зaвдaнь oтримaлa 105-тa бригaдa ТРО, – Сергiй Нaдaл
– Нема слів, одні емоції… Найжахливіший магазин Тернополя – «Рукавичка». Ще не було жодної покупки, щоб мені в чеку не добили зайвий товар, який я не брала, а хамське відношення персоналу – то вже окрема історія. Перевіряйте чеки на касі!
В кого ще були подібні історії? Окремо можна зауважити їх акції, заявлені ціни не відповідають цінам, які ти бачиш потім в чеку. Похід в цей магазин – це кожного разу суцільне розчарування для мене, – емоційно розповідає тернополянка.
Під постом місцеві жителі порадили ходити за покупками в такі супермаркети, як «АТБ», «Універсам», «Сільпо», «Калина», оскільки, за їхніми словами, там приємні та доступні ціни й хороше обслуговування.