“Отож 4 липня 2018 року я зробив замовлення товару, і на даний момент я його ще не отримав, хоча, якщо вірити трекінг-коду, ще в серпні він був в Україні.” – написав на своїй сторінці у фейсбуці Віталій Поволоцький.
Чоловік повідомляє, що близько 30-ти разів звертався в службу підтримки Укрпошти, через всі можливі канали, декілька раз ходив в найближче відділення але все марно.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
“У вересні я вирішив що не здамся і доб’юсь правди. На жаль, зараз січень 2019 року і ніякого результату. Головне моє нарікання це некомпетентність практично всіх працівників з якими мені доводилось за цей весь час спілкуватись. Служба підтримки це найгірше з чим я стикався. Парадокс в тому що за моїм трекінг-кодом вказано що посилку я отримав, тому одні оператори мені кажуть що я отримав то які претензії, а інші що це вони внесли помилкові дані. Я їм пояснюю що відправник через це думає що я її отримав, а вони кажуть що мені потрібно зробити письмову заяву від руки, сфоткати і надіслати її електронною поштою щоб вирішити цю проблему!
Звичайно я це зробив! Але як очікувалось, вже впродовж декількох тижнів немає відповіді.
Я знаю що буде далі, вони придумають знову якусь відмазку щоб не бути крайніми і будуть мене по 50 раз перенаправляти то на пошту то в кол-центр і я нічого не доб’юсь. У висновок можу сказати що це совкова структура яка зробила ребрендінг і хоче замилити всім очі гарним дизайном, а насправді за цією обгорткою найгірший сервіс який я бачив в житті!
Підкажіть будь-ласка, що робити громадянину України в такому випадку, коли з тебе просто знущаються і ти ніяк не можеш протидіяти такій великій компанії як Укрпошта?” – йдеться у пості.
Фото: сторінка у фейсбуці Віталія Поволоцького.