2018 рік був багатим на здобутки в Україні, нашому місті і важливих проектах. Один з них – це MESH – Business Course, який був організований родиною Демкур у партнерстві з Київським національним торгово-економічним університетом за підтримки міжнародного експерта, члена економічного дискусійного клубу Ігора Гарбарука. Бізнес-курс MESH є результатом синергії зусиль кращих практиків в галузі Network Marketing, а також представників у галузі академічної освіти і науки.
Цей курс є дуже актуальним і має великий потенціал. Насамперед тому, що рекомендаційний (мережевий) маркетинг – це багатомільйонна індустрія, яка росте з кожним днем. Це бізнес яскравих, неординарних особистостей. Прагнення оточити себе цими людьми, жити серед них і вчитися, стати одним з них – потужний стимул для саморозвитку!
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Сьогодні відомі світові аналітики та фінансові консультанти дійшли думки, що на черзі фаза стрімкого зльоту рекомендаційного маркетингу. Про успішний розвиток галузі свідчить досвід світових компаній, серед яких – Amway (у бізнесі 60 років). Також на ринку відомі майже 30 компаній з досвідом понад 10 років.
MESH Business Course – це освітній проект, спрямований на формування в студентської молоді чіткої структури понять та знань щодо сфери Network Business як частини глобального сектору світової роздрібної торгівлі, а також розвитку практичних навичок підприємництва та комунікації під керівництвом провідних експертів галузі.
Це перший в Україні бізнес-курс, який дає можливість молоді ще в студентські роки ознайомитися з одним з перспективних напрямків розвитку малого та середнього бізнесу світової економіки, товарообіг якої складає понад 190 мільярдів доларів, і відкриває можливість у майбутньому розпочати свою справу без фінансового ризику або створити свою компанію на принципах рекомендаційного маркетингу чи інтегрувати цю технологію у свій бізнес для покращення якості обслуговування клієнтів.
«Курс ми організували, маючи 22-річний досвід у галузі рекомендаційного маркетингу, саме для молодого покоління, яке має великий інтелектуальний та бізнесовий потенціал. І результати курсу показали, що ми не помилилися – всі учасники продемонстрували значні здібності і показали неабияку зацікавленість в організації власного підприємництва саме в Україні», – зазначив Тарас Демкура.
Нагадаємо, що Тарас Володимирович у 2017 році захистив кандидатську дисертацію, ставши першим в Україні кандидатом економічних наук, чия робота присвячена бізнесу прямих продажів.
Студенти відповідально підійшли до вивчення технології рекомендаційного маркетингу, приділивши свій вільний час за межами навчального процесу. Як наголошують експерти курсу, сьогодні країна стрімко реформується – і вже за декілька років бізнес-клімат тут значно покращиться, а, отже, перед підприємцями-початківцями відкриються нові можливості. Жити, розвиватися і працювати саме в Україні – це має на меті перспективна молодь!
Випускники курсу захистили проекти з рекомендаційного маркетингу, отримали сертифікати про успішне завершення навчального бізнес-курсу, подарунки та листи-рекомендації безпосередньо від його менторів.
Ідеї проектів для рекомендаційного бізнесу були несподівані та креативні. Починаючи з ексклюзивного одягу та аксесуарів для домашніх улюбленців, екологічного одягу та прикрас, закінчуючи брокерськими та консалтинговими послугами. З незначним доопрацюванням, на думку експертів проекту, ідеї студентів можуть бути втілені в життя.
Загалом представники усіх груп надихнулися участю в унікальному бізнес-курсі, реальними історіями успішних підприємців, а також висловлювали вдячність щодо отримання практичних навичок. Учасники проекту не збираються зупинятися на досягнутому! Вони вже бачать себе успішними бізнесменами у рідній країні і поза її межами!
«Враховуючи великий інтерес аудиторії та одержані заявки від інших навчальних закладів, ми вирішили продовжити курс у всіх середніх та вищих навчальних закладах України, а також масштабувати його не тільки серед студентів, а й серед підприємців», – підсумував Тарас Демкура.
Пропозиції щодо співпраці та введення курсу в інші навчальні заклади можна подавати через спеціальну форму на сайті або за телефоном: (050) 377-37-21.
Про результати курсу студентами КНТЕУ у цьому відео: