Навіть на свята відома торговельна мережа гарантує наявність на полицях усього асортименту товарів, адже в компанії налагодили ефективну роботу власної логістичної системи.
Напередодні новорічних і різдвяних свят деякі українці стикаються з доволі неприємною проблемою: в магазинах не вистачає потрібних товарів, оскільки торговельні підприємства не можуть впоратися із традиційним зимовим ажіотажем. Тож ті покупці, які не встигли придбати потрібні продукти, можуть лишитися без улюблених мандаринів чи шампанського. Втім у «АТБ» таку ситуацію вважають неможливою, навіть враховуючи розгалуженість мережі – 979 маркетів у 251 населеному пункті країни!
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
У чому ж секрет безперебійної діяльності цієї компанії? Відповідь проста: в «АТБ» створили унікальну логістичну систему, завдяки якій товари до різдвяного та новорічного столу покупців доставляють чітко за графіком. «Логістика «АТБ» – це не тільки транспорт і склади магазинів. Це дуже потужна, збалансована система, яка передбачає взаємодію з регіональними виробниками, наявність власних розподільчих центрів, велику кількість автомобілів з необхідним обладнанням для дотримання температурного режиму, власні відділи якості тощо», – розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
За її словами, на даний момент компанія володіє однією з найбільших в Україні логістичних інфраструктур, в яку входять 8 мультитемпературних центрів класу А. Такою літерою позначають провідні комплекси, що відповідають найвищим вимогам сучасної торгівлі як в Україні, так і поза її межами. Складська інфраструктура обслуговує всі магазини торговельної мережі «АТБ», цілодобово здійснюючи планування, організацію та облік руху товарних потоків на території Центральної, Східної, Північної та Південної України. Загальний товарообіг розподільчих центрів «АТБ» становить 6 тисяч тонн на добу.
Щоб організувати доставку такого обсягу товарів, у структурі холдингу діє підприємство «Транс Логістик». «Це п’ять повноцінних автоколон і автопарк з більш ніж 600 власних транспортних засобів (60% яких – автомобілі марки MAN). Згідно з нашими внутрішніми звітами щомісяця вантажівки компанії проходять понад 5,2 мільйона кілометрів», – зазначила Оксана Молодцевата, директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-маркет». Робота всієї цієї системи була б неможливою без висококваліфікованого персоналу. В компанії впевнені, що завдяки злагодженій роботі водіїв, вантажників, керівників підрозділів, бухгалтерів, контролерів якості товарів, працівників розподільчих центрів і багатьох інших працівників успішно функціонує як окремий магазин, так і підприємство в цілому. Наразі в мережі «АТБ» працює понад 50 тисяч осіб.
Як відомо, щодня в магазинах цієї компанії купують продукти більше ніж 3,5 мільйона осіб. Дякуючи тому, що українці довіряють мережі «АТБ», компанія має рекордні показники товарообігу. Тільки за перші десять місяців поточного року вони перевищили 84 млрд грн. Врахувуючи загальну тенденцію зростання продажів перед Новим роком, а також ефективну роботу колективу компанії, під час зимових свят ці цифри істотно збільшаться. Проте головне не це – важливіший той факт, що кожен покупець зможе придбати товар, за яким прийшов до магазину. І це не залежить від того, купує він зранку чи вночі, за тиждень до свят чи навіть 31 грудня. «АТБ» завжди подбає про потреби кожного.
Катерина Бойко