Два дні тривали дебати на засіданнях комісії із вирішення транспортного питання в Тернополі. Влада разом із перевізниками та громадськістю шукали шляхи вирішення транспортного колапсу, що виник у місті. До обговорення долучився і “Правий сектор”. На заключному засіданні 8 листопада сторонам все-таки вдалося дійти згоди.
Одним із важливих рішень, прийнятих комісією та узгоджених із громадськістю, стало створення волонтерської моніторингової групи, в яку зможуть увійти всі охочі тернополяни. Група здійснюватиме контроль за якістю перевезення, за кількістю пасажирів та надання їм білетів. Адже часто проблема трапляється саме через незнання даних пасажирообігу. Вірогідно, через це у перевізників виникає нестача коштів та борги. Зібрані статистичні дані будуть оприлюднені. Координаторами в даному процесі виступатимуть представники “Правого сектору”.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Невирішеним питанням залишається встановлення нових тарифів на транспорт, які будуть обґрунтовані згідно з цінами на паливо, на обслуговування автобусів та заробітну плату водіям. Також “Правий сектор” та громадськість заявляють про некомпетентність начальника управління транспортом Мединського Ігоря Григоровича та вимагають його звільнення. Це є логічним рішенням із огляду на те, що Мединський був не в змозі врегулювати конфлікт, а отже і не повинен займати це посадове крісло.
Нагадаємо, що через раптове підвищення тарифів люди вимагали повернути ціну до попередньої, що не влаштувало перевізників. Як результат – два дні у Тернополі не курсували маршрутні таксі. 8 листопада водії таки виїхали на маршрут.