Головна мистецька подія року «PRIMETIME Тернопіль – Чорним по Білому» відбулася в Тернополі в GardenHall. Організатори дивували всіх присутніх прем’єрами музичних кліпів наших тернополян, виступами зірок, зокрема Андрія Підлужного, Тоні Матвієнко, Піккардійської Терції, Володимира Трача, Ірини Борисюк, Івана Леньо, Олега Собчука, Зозулі, а також показом нових колекцій одягу, танцями та дивовижними картинами.
В рамках вечірки презентували громадську організацію «Асоціація жінок України “ДІЯ”, яка є найпотужнішим інструментом захисту жіночих, соціальних, економічних, духовних, політичних та інших прав і інтересів жінок.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Організація зареєстрована 28 листопада 2016 року і відтоді активно сприяє просуванню принципів гендерної рівності, розкриття професійних і ділових якостей жінок,підтримка їх підприємницької ініціативи, захист прав дітей та молоді,вирішення питань освіти, культури, духовності.
Нещодавно створено осередок і в Тернополі, який з 24 серпня цього року маю честь очолювати.
«Дія» докладає всіх зусиль, аби створити умови для участі жінок та членів їхніх родин в програмах реалізації своїх соціальних, економічних, духовних та інших інтересів, захисту цих же прав.
Усіх активних та амбіційних жінок, котрі поділяють такі цінності, як самореалізація в суспільстві та улюбленій справі, неперервна освіта та саморозвиток, відповідальність та толерантність, свобода та взаємодопомога, запрошують приєднуватись й разом творити майбутнє.
При такій чудовій нагоді ГО Тернопільське представництво «Асоціація жінок України «Дія» відзначила справжню українську жінку, майстра своєї справи, Ірину Борисюк – тернополянку, співачку , фіналістку проекту «Х-Фактор» та ведучу телеканалу СТБ, викладача вокалу Тернопільської музичної школи №2, урочисто вручивши Відзнаку за вагомий особистий внесок у розвиток музичного мистецтва та українського шоу-бізнесу, а також за популяризацію міста Тернополя, як бренду, та проявлені лідерські якості.