Серед підприємств харчової і переробної галузі області найпевніше на випуску і реалізації молочнокислої продукції почуває себе Тернопільський молокозавод (ТМ « Молокія»).
За результатами виробничої та фінансової діяльності в 2017 році отримано 42,6 млн грн. чистого прибутку. Що на 3,2 рази більше,ніж за календарний 2016 рік ( 13,2 млн грн.). «Молокія»-торгова марка і бренд екологічної продукції, виготовленої на потужностях ПрАТ «Тернопільський молокозавод».
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
Підприємство було здано в експлуатацію ще у далекому 1957 році. Торік трудовий колектив відзначив 60-річний ювілей рідного заводу, а не так давно таку ж поважну дату святкував його директор, успішний організатор та керівник Віталій Ковальчук.
На підприємстві поруч з молоддю, трудяться ветерани, працюють досвідчені технологи, лаборанти, на виробництві трудяться чимало сімейних династій.
Створені всі умови праці і відпочинку, люди мають гідну зарплату, отримують премії та інші винагороди.
На сьогодні завод є одним із найпотужніших та найбільш інноваційних молокопереробних підприємств України. Можливості молоко переробки сягають до 400 тонн молока за добу. Випускають до 30 видів й найменувань продукції , а також для дитячого харчування.» Молокія» перша в Україні та п’ята в Європі впровадила технологію подвійної очистки молока-сировини Fresh milk technology.
Дирекція, відділ закупівель сировини тісно співпрацюють як з потужними молокоспецгоспами СТОВ «Славутич», ТОВ « Україна», Агрофірма «Горинь», ПП «Іванівське», ПП «Мшанецьке», ТОВ «Бучачагрохлібпром», ПП «Дзвін», ТОВ «Слава», так із фермерськими господарствами, молочними кооперативами Тернопільщини.
Ярослав Бачинський.