В нічному клубі “Allure” зібралися представники бізнесу та влади, громадські активісти, поціновувачі краси й стилю, талановиті виконавці, і просто успішні тернополяни. Традиційно, захід розпочався з вітальних слів від творців видання.
Засновниці журналу Маріанна Балабан й Тетяна Шершун подякували гостям і героям випуску за те, що читають та обирають для співпраці перший глянцевий журнал Тернополя й побажали усім читачам незабутніх вражень і весняного настрою, адже 22-й випуск готували спеціально до приходу весни. І, незважаючи на погоду за вікном, творцям CITY LIFE вдалося його створити.
Перегляньте також:
- Історії 60-ти священників з Тернопільщини, які зазнали репресій: капелан Василь Макоїд презентував книгу
- У Тернополь приїде відомий письменник, автор книжки про Чорнобиль Володимир Шовкошитний
Читайте також
Презентацію 22-ого випуску CITY LIFE відвідав заступник міського голови Тернополя з питань діяльності виконавчих органів влади Леонід Бицюра, який уже не вперше долучається до організації заходів, які ініціюють творці журналу. Зокрема, він розповів про передачу обладнання для потреб міської лікарні, кошти на яке вдалося зібрати під час “Віденського балу”, який також організовували натхненники CITY LIFE.
Гостей вечора розважала відома співачка зі Львова Ліліанна, ілюзіоніст Michael Popivchak, а по-особливому тепло тернополяни прийняли гурт Dark Dezert.
У вишуканих сукнях та виробах з шкіри й хутра дефілювали моделі CITY LIFE MODELS, а святковий настрій створювали незмінні ведучі Сергій Фаля & Юрій Мікоф.
Ви вважаєте, що повчитися танцю у професіоналів своєї справи можна тільки за великі гроші? Як виявляється, це не так. Абсолютно безкоштовно майстер-клас для усіх присутніх провів тернополянин Костянтин Валігура, який перед тим “запалив” публіку разом із своєю партнеркою Діаною Парфутко.
Щодо наповнення 22-ого випуску CITY LIFE, варто відзначити, що статті, підготовлені журналістами видання знайдуть свого читача серед людей різних смаків та вікових категорій. Успіх, розвиток науки, корисні поради зі світу краси, – ці й не тільки теми розвивають на сторінках журналу.
“Ми старалися подати в цей номер якнайбільше цікавої та актуальноі реклами для вас. Кожен зможе знайти для себе те, що йому потрібно!” – додала керівник рекламного відділу CITY LIFE Тетяна Шило.