У Тернополі відбувся дводенний тренінг для редакторів комунальних та вже роздержавлених газет Тернопільської, Львівської, Волинської та Закарпатської областей. Газетярі дізналися, що таке стратегічне планування, як налагодити медіа-бізнес та сформулювали свої редакційні завдання. Під керівництвом тренера учасники проаналізували кожну газету, виробили уявлення про її читачів, рекламодавців і конкурентів. Окремо дізналися про грантові можливості для новостворених газет. Впродовж першого дня з редакторами працював тренер Дмитро Кліманов – генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, який розробив і впровадив регіональний новинний сайт із платним доступом до контенту, співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси та Асоціації «Незалежні регіональні видавці України», – пише Тернопільський прес-клуб.
Другий день тренінгу був присвячений принципам сучасного дизайну газети. Зокрема, редактори розглянули структуру видань, модульну верстку, вивчили додаткові елементи оформлення статей та всю палітру використання в газеті фотоілюстрацій. Плідною була дискусія стосовно застосуванню в газетному виробництві інформаційної графіки та типових помилок при її використанні. Про все це учасникам тренінгу розповів Євген Таратухін – головний редактор ТОВ РІА «К&К», видавничого дому «Телегазета».
Перегляньте також:
- Тернопільські захисники відшліфовують бойові навички на передовій
- Підприємці з Тернопільщини підозрюються у переправі чоловіків закордон
Тренінги відбулися у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).