Міжнародна конференція «Індивідуальне підприємництво: нові драйвери зростання» за підтримки Світової федерації асоціацій прямого продажу відбудеться 4 грудня 2017 в НСК «Олімпійський», під час якої виступлять голова Світової федерації асоціацій прямого продажу Магнус Бреннстром з доповіддю «Майбутнє прямого продажу: зазирнемо за горизонт» та перший секретар відділу торгівлі та економіки Представництва ЄС в Україні Жослін Гіттон з доповіддю «Економічні тренди часу», голова комітету Світової федерації з глобальних регуляторних питань Понтус Андреассон з доповіддю «Топ регуляторних викликів для індустрії в світі».
Наш земляк Тарас Демкура виступить на тему «Репутація – нова валюта сучасної економіки. Етичні стандарти і саморегулювання бізнесу – чому це завжди спрацьовує?».
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
У цьому масштабному заході також візьмуть участь лідери галузі, посли, представники ЄС в Україні, зокрема голова Ради директорів Української асоціації прямого продажу Томаш Мурас, посол Швеції в Україні Мартін Хаґстрьом, перший секретар відділу торгівлі та економіки Представництва ЄС в Україні Жослін Гіттон, голова Державної регуляторної служби України Ксенія Ляпіна, народні депутати України Тетяна Острікова і Оксана Продан, Міністр фінансів Олександр Данилюк, голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа, державний секретар Міністерства фінансів України Євген Капінус, директор Інституту соціально-економічної трансформації Ілля Несходовський, старший економіст CASE-Ukraine Володимир Дубровський, виконавчий директор УАПП Надія Бедричук, міжнародний експерт, економіст Ігор Гарбарук, виконавчий директор Асоціації прямого продажу Польщі Мирослав Любонь, виконавчий директор Асоціації прямого продажу Казахстану Анастасія Калашнікова.
Потрібно зазначити, що сьогодні індустрія прямого продажу розвивається напрочуд мобільно і активно. Товарообіг цієї галузі за підсумками 2016 року склав 182 мільярдів доларів. Особливо привабливим цей підприємництва є в період кризи і в час розвитку Інтернет-технологій. Останні неабияк сприяють розвитку бізнесу прямого продажу, оскільки без значних фінансових ризиків можна одержати готову модель бізнесу і розвивати його на п’яти континентах.
До речі, в жовтні цього року Нобелівську премію з економіки вручили американцеві Річарду Талеру за внесок у дослідження поведінкової економіки, який дослідив поведінку та мотиви споживачів у сьогоднішній час.
Виступаючи нещодавно на семінарах в рамках бізнес-школи «Нетворк» 21 Тарас Володимирович зазначив, що по-справжньому на вручення Нобелівської премії заслуговує власник компанії «Амвей» Річ Девос, який ще в далекому 1959 році запропонував унікальну модель бізнесу, де кожен споживач може стати партнером виробника, одержувати знижки та бонуси від компанії і, більше того, може залучати інших споживачів до співпраці, таким чином організувавши свою власну справу на принципах лояльності і технології мережевого маркетингу.
Нагадаємо, що цього року віцце-президент Міжнародної торгової палати та підприємець з понад 20-річним стажем у галузі прямих продаж тарас Демкура першим в Україні захистив кандидатську дисертацію на основі власного досвіду у цьому бізнесі. Як він зазначив, трансформація медіа-середовища та поява Інтернет змінили структуру комунікаційних витрат, розширили спектр інструментів маркетингових комунікацій, що дало можливість більш ефективно та прицільно працювати зі «своєю» аудиторією. Інформаційний контент все більше налаштовується під окремого клієнта. В зв’язку з цим на перший план сьогодні виходить якість інформації, поданої з врахуванням інтересів конкретного клієнта.
«Хочу сказати, що використання нових інформаційних технологій та отримання споживачем доступу до всієї необхідної інформації, зробило споживача більш інформованим. Такі зміни вплинули також на вибір покупцем каналів отримання інформації то довіру до них. В процесі глобального опитування, що проводилось дослідницькою компанією The Nielsen Global на предмет з’ясування довіри споживачів до реклами та основних джерел інформації (було опитано більше 30000 споживачів з 60 країн Азійсько-Тихоокеанського регіону, Європи, Латинської Америки, Близького Сходу, Африки та Північної Америки, які мали онлайн доступ), було з’ясовано, що основне джерело, яке має найбільший рівень довіри серед різних за віком груп респондентів є рекомендації знайомих та друзів, відгуки споживачів он-лайн та сайти брендів.
Діяльність MLM-компаній – це бізнес взаємовідносин, саме тому він ідеально адаптований до політики соціальних мереж: можливість долучення друзів друзів, коментування подій та презентаційного матеріалу, вмонтовані механізми організації цікавих подій та зустрічей, відео-контент як один із сучасних способів комунікації, який відкриває багато можливостей для компаній тощо. У практиці компаній прямого продажу сучасним трендом є розповсюдження інформаційного контенту, який має ознайомчий та просвітницький характер, тому контент-маркетинг стає новим інструментом компаній для залучення клієнтів.
Ці та багато інших підходів дають можливість глобальним компаніям мережевого маркетингу зберігати свою активність і репутацію на ринку десятиліттями. І сьогодні, за рахунок вдалого поєднання on-line та off-line інструментів маркетингових комунікацій, корпоративної стратегії реалізації соціально орієнтованих програм та дотримання екологічної відповідальності вони залишаються конкурентоспроможними та інтегрованими у глобальний економічний простір», – проаналізував Тарас Демкура.