У міській раді Тернополя повідомили, що «Картку тернополянина» можуть отримати не тільки тернополяни, але й жителі, які офіційно працюють у місті. Відповідне рішення прийнято на засіданні виконкому.
Для отримання електронного квитка «Соціальна карта тернополянина» потрібно заповнити анкету – заяву, додати фото та згоду на збір та обробку персональних даних. Також необхідне підтвердження офіційно зареєстрованого чи фактичного місця проживання та офіційного місця роботи у м. Тернополі.
Перегляньте також:
- У Тернополі водій вантажівки наїхав на 47-річну жінку
- Культурна еліта України підтримала Тернопільський мистецький коледж імені Соломії Крушельницької
В підтвердження офіційно зареєстрованого місця проживання у м. Тернополі особа подає:
Паспорт громадянина України (у випадку наявності у особи Паспорта громадянина України у формі ID-картки – довідку про реєстрацію місця проживання з органу реєстрації у м. Тернопіль)
або довідку про внесення інформації до державного демографічного реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з державного демографічного реєстру або довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
В підтвердження офіційного місця роботи у м. Тернополі особа подає: довідку з місця роботи та завірену копію трудової книжки.
В підтвердження офіційно зареєстрованого місця проживання у м. Тернополі особа подає: Паспорт громадянина України, акт, складений балансоутримувачем будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (ЖЕК), або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ), управителем або іншою обслуговуючою організацією про підтвердження фактичного місця проживання особи у м. Тернопіль.
Нагадаємо, що особи, які отримають електронні квитки «Соціальна картка тернополянина» користуються правом проїзду у міському транспорті загального користування за окремо визначеним тарифом. Виготовляють такий квиток терміном на п’ять років.