Так, з 15 липня 2017 року абітурієнти можуть подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії ВНЗ буде перевірена неможливість створення електронного кабінету. За результатами робочого дня приймальна комісія вишу має надсилати до ДП «Інфоресурс» таблицю встановленого зразка з даними вступників.
Відповідний лист МОН було розіслано керівникам усіх вищих навчальних закладів України.
Перегляньте також:
- Тернополянка втратила понад 100 тисяч гривень, шукаючи роботу в США
- На Чортківщині чоловік зґвалтував 88-річну бабусю
Читайте також
Рішення було ухвалено, насамперед, для того, щоб заяви встигли подати ті вступники, які вже зараз мають проходити творчі конкурси. Адже через запровадженням нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників наразі трапляються окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов’язані з розбіжностями в реєстраційних даних.
Водночас підкреслюємо, що можливість подання паперових заяв поширюється лише на тих вступників, які через певні неспівпавдіння в системі не можуть зареєструвати електронні кабінети. Якщо ж кабінет уже успішно створено, але є проблеми з подачею заяв, необхідно звернутися до сервісу підтримки з питань реєстрації (044) 239-86-18, (095) 281-13-54, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63.
Також отримати он-лайн консультацію з проблемних питань можна надіславши повідомлення на адреси: ez@inforesurs.gov.ua та/або vstup_2017@mon.gov.ua.