Щороку в Тернополі з’являються нові заходи, конкурси та фестивалі. Зазвичай, їх організовує активна та прогресивна молодь міста. Не рідко допомагають їм тернопільські бізнесмени та підприємці. Чому важливо підтримувати такі заходи в Тернополі розповів директор будівельної компанії «Матла» Андрій Матла, – пише Доба.
На початку травня у Тернополі відбувся перший фестиваль локальної їжі та культури «Тернопільська брама». Саме з нього стартував фестивальний сезон у Тернополі. Відзначився він тим, що у цей день встановили кулінарний рекорд – зготували найдовшу в Україні 400-метрову ковбасу.
Перегляньте також:
- Тернополян навчатимуть як боротися зі стресом
- Викрили посадовців ЗСУ, які «переплатили» 27 млн бюджетних грн на закупівлі запчастин до бойових літаків
Допомагав провести цей фестиваль партнер – будівельна компанія «Матла». Її директор Андрій Матла каже, що для Тернополя культурні заходи є дуже вагомими.
– Ми завжди підтримуємо міські ініціативи та намагаємося долучатися до різноманітних заходів, адже такі акції сприяють розвитку Тернополя. Важливо, щоб місто займало активну позицію, проводило фестивалі та інші заходи. Для цього необхідно надавати матеріальну підтримку, адже це допоможе розвиватися молоді нашого міста, – говорить він.
Також будівельна компанія «Матла» підтримала проведення конкурсу «Міс Тернопіль-2017».
Проходить у нашому місті цей конкурс уже восьмий рік поспіль. завжди підтримує культурні події та акції для розвитку нашого міста та активного способу життя в ньому.
Андрій Матла говорить, що важливо не стояти осторонь культурних подій Тернополя та надавати їм матеріальну підтримку, адже вона допоможе розвиватися талановитій молоді нашого міста.
– Ми завжди долучаємося до різноманітних проектів та акцій, адже за молоддю майбутнє нашого міста та країни. Саме тому, подібні ініціативи потрібно підтримувати та надавати допомогу у їхньому проведенні, – говорить Андрій Матла.