Директор та засновник агентства ARTEFACTS.St Андрій Сірук на запрошення громадської організації «Туристична асоціація Тернопілля» за сприяння Київського Туристичного Альянсу 3 листопада цього року в конференц-залі ТВЦ «Атріум» проведе для представників туристичної галузі, студентів профільних закладів, інших зацікавлених осіб семінар (8-ми годинний, з перервою на обід) на тему «Маркетингова стратегія просування суб’єктів підприємницької діяльності в мережі Інтернет: соціальні мережі, контекстна реклама, e-mail розсилка, Google аналітика».
Під час семінару будуть обговорені такі питання:
Перегляньте також:
- Викрили посадовців ЗСУ, які «переплатили» 27 млн бюджетних грн на закупівлі запчастин до бойових літаків
- Українська культура та українсько-канадська спільнота: як BCU Financial об’єднує спадщину та майбутнє?
- Маркетингова стратегія просування туристичних агенцій в Інтернеті.
- Формування попиту на Ваш бренд за допомогою соціальних мереж. Реклама в основних соціальних мережах: vk, ok, fb, instagram.
- Контекстна реклама – один із інструментів інтернет-маркетингу, який дозволяє збільшити прибуток туристичних агентств. Основні продукти контекстної реклами: пошук, медійність.
- Збільшення повторних продажів засобами здійснення е-mail розсилки.
- Google аналітика. Основні звіти і показники, які дозволяють правильно аналізувати відвідування вашого сайту и ефективність інтернет-реклами.
За словами тренера, сьогодні покупці переходять «в онлайн» та все більше цікавляться контекстною рекламою (принцип розміщення реклами, коли вона орієнтується на зміст інтернет-сторінки вручну або автоматично. Може бути у вигляді банера чи текстового оголошення). Андрій Сірук буде вчити учасників того, як продавати продукт, не виходячи з офісу.
Коротка інформація про спікера:
Спікер – Андрій Сірук, засновник, директор агентства інтернет-маркетингу ARTEFACT.St.
Освіта: вища по спеціальності програмування. Приймав участь в програмі Mini MBA от Google, закінчив Київо-Могилянськую бізнес-школу по направленню – стратегія маркетингу. Учасник програми RISING STARS от Google. Сертифицированный професіонал Яндекс. Директ и Google. AdWords, а також Яндекс. Метрика и Google. Analytics.
Досвід більше 9 років в інтернет-маркетингу. Розпочав свою діяльність з розробки сайтів. На сьогодні його агентство займається просуванням клієнтів в інтернеті: контекстна реклама, реклама в соціальних мережах, розміщення на прайс-агрегаторах, e-mail розсилки.
Досвід просування таких типів клієнтів як інтернет-магазини, виробничі підприємства, готелі, ресторани. Серед його клієнтів: візовий центр «Гарант», інтернет видання «ВолиньPost», «Волинські новини», готелі «Карпатські Джерела», «Україна», «Zaleski» інтернет-магазини «Домотехнік», «Lazeika», «Лео Керамика», «Plus +», «MenCo», виробничі підприємства «Аватон», а також «Sweet Juliet Wedding Agency». Напрацював і реалізував рекламні стратегії для таких туристичних агентств як «Тур Експерт», «Best trip», «Відпочинок для двох».
Результати реклами агентства ARTEFACT.St.: 146 задоволених клієнтів, 20 країн з його рекламою, більше 370 млн. показів реклами.
Консалтинговий досвід: За 9 років відвідав такіе конференції як Icamp, PPC-Summit, Iforum, Google Agency Day, Google Think Mobile, Большая Конференция Яндекса для агентств, 8Р: Бізнес в мережі іт.д.
А також був спікером на таких заходах в межах України, як West Media Forum, Lviv Commerce Forum 2016, Volyn Marketing Hub, West Marketing Forum 2016, Lviv Freelance Forum 2016.
Автор курсу «SMM Гуру», майстер-класу «Інноваційні можливості просування товару та послуг», семінарів для Волинської Торгово-Промислової Палати.
Для участі у семінарі-навчанні звертатися за телефоном: 097 317 26 63; 097 20 95 974; 050 609 76 05; e-mail: tatterno@gmail.com
https://www.facebook.com/tatterno/?fref=ts
https://www.facebook.com/events/211435772621047/
Запрошуємо до співпраці. З повагою голова – ГО «Туристична Асоціація Тернопілля»