Вже 29 червня абітурієнти мають створити електронні кабінети на сайті електронної бази з питань освіти, за допомогою яких подаватимуть заяви на вступ до вищих навчальних закладів.
Для тих випускників шкіл, які не мають доступу до інтернету й не можуть самостійно створити собі електронний кабінет та додати у нього всю необхідну інформацію, у приймальних комісіях університетів діятимуть спеціальні пункти, у яких надаватимуться такі послуги.
Перегляньте також:
- Тернопільщина вдвічі покращила показники у книговидавництві
- У Тернополі відбудуться майстеркласи з виготовлення прикрас на осінню та різдвяну тематику
Для реєстрації електронного кабінету абітурієнту потрібно ввести електронну пошту, номер телефона, дані сертифікатів ЗНО та рік, у який вони отримані, оскільки цьогоріч до вишів можна вступати за сертифікатами 2016 та 2017 років.
Крім того, потрібно додати серію, номер та середній бал атестату, а також відскановану копію його додатка.
Читайте також
Після реєстрації кожен, хто її пройшов, отримує логін та парольдоступу до особистого кабінету, у якому також потрібно буде додати копію кольорової фотокартки (формату *jpg (*jpeg), максимальний розмір файлу – 1 Мб).
Під час заповнення усіх потрібних полів в електронному кабінеті, вступник також може додати копію відзнак за участь у міжнародних олімпіадах, Олімпійських, Паралімпійських, Дефлімпійських іграх.
У кабінеті вступника фіксуються всі його дані, конкурсні пропозиції, а також подані заяви.
Нагадаємо, цього року кожен вступник може подати 9 заяв на 4 спеціальності.
Їхній прийом розпочнеться 12 липня і триватиме до 18:00 26 липня.
МОН не обмежує кількість ВНЗ – це можуть бути заяви як до одного вишу, так і 9 – у різні університети. Однак встановлено ліміт на спеціальності – не більше 4.