У Монастириськах на території, де колись ховали померлих від тифу, депутати міськради дали дозвіл зробити паркову зону. Та всупереч цьому виконком віддав ділянку бізнесменам із Бучача для їхньої діяльності – розповідає депутат Монастириської міської ради Світлана Безділь, – пишуть Тернополяни.
«На останній сесії ми вирішили, аби на тому місці, да були поховання загиблих від тифу, зараз був лише парк, а ще – майданчик для паркування – він там потрібен, бо неподалік є храм, до якого з’їдждаються парафіяни і їм треба десь залишати автомобілі. А тут до нас доходить інформація, що цій ділянці уже розпочали будівельні роботи, а майстри розповіли, що будують приміщення для “Нової пошти”, попри те, що не мали ніяких на це документів», – каже Світлана Безділь.
Перегляньте також:
- Чорна звістка для Тернополя: загинув боєць Віталій Бабій
- “На щиті” додому на Тернопільщину повертається захисник Дмитро Самосюк
Після того група депутатів з’ясувала, що у міській раді таки є дозвіл на землю, виданий виконавчим комітетом. Як це сталося – незрозуміло, адже виконком не має повноважень у земельних питаннях. А ще у рішенні щодо землі не вказано її цільового призначення та висновку земельної комісії. То ж обмануті депутати виріши діяти, вони викликали поліцію до будівництва і зупинили будівельні роботи, але власника забудови так і не дочекалися. Із керівництва міської ради – їм теж ніхто нічого не пояснив, адже коли почали шукати осіб, які б могли дати відповідь – то їх на місці не було, зокрема, міський голова у відпустці. Депутати обіцяють добитися справедливості та вимагатимуть скасувати дозвіл на будівництво на цій території й переобрати членів виконкому міської ради.
На цій проблемній ділянці, розповідають депутати, раніше уже хотіли звести житловий будинок, але згодом з’ясувалося, що саме там колись ховали померлих від тифу. Тоді експерти сказали, що в цьому місці заборонено проводити роботи щонайменше 100 років, а цей термін ще не пройшов. Цю проблему депутати Монастириськів вирішуватимуть уже 25 жовтня на позачерговій сесії міської ради.